کد خبر : 1816327 | 01 فروردين 1401 ساعت 20:44 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره آرژانتینی اینتر به کرونا مبتلا شد

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی باشگاه اینتر، به کرونا مبتلا شده است.

ستاره آرژانتینی اینتر به کرونا مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش اتحادیه فوتبال آرژانتین و باشگاه اینتر به شکل رسمی اعلام کردند که بعد از تست روز یک‌شنبه مشخص شده که لائوتارو مارتینز به کرونا مبتلا شده است. لائوتارو قرار بود به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شود اما با توجه به مثبت شدن تست کرونایش این امکان برای او وجود نخواهد داشت.

ستاره آرژانتینی اکنون در قرنطینه به سر می‌برد و نمی‌تواند تیم ملی آرژانتین را در دو بازی مقدماتی جام جهانی برابر تیم‌های اکوادور و ونزوئلا همراهی کند. البته این دو مسابقه کاملاً برای آلبی‌سلسته تشریفاتی محسوب می‌شود چرا که تیم لیونل اسکالونی پیش از این صعود خود به مرحله نهایی رقابت‌های جام جهانی قطر را قطعی کرده است.

1665419

اینتر امیدوار است که مهاجم 24 ساله به موقع برای بازگشت به سری آ آماده باشد. قرار است نراتزوری در تاریخ 3 آوریل در یک بازی کلیدی دربی ایتالیا را برابر یوونتوس برگزار کند؛ دیداری که نتیجه آن می‌تواند کاملاً برای نراتزوری تعیین کننده باشد.

گفتنی است؛ لائوتارو در ابتدای هفته و در جریان دیدار اینتر برابر فیورنتینا که با نتیجه 1-1 به پایان رسید 74 دقیقه در زمین حضور داشت بنابراین حالا دیگر بازیکنان نراتزوری نیز در خطر ابتلا به کرونا قرار دارند.

دیدگاه‌ها