کد خبر : 1816338 | 01 فروردين 1401 ساعت 23:33 | 10.6K بازدید | 6 دیدگاه

پیولی: خوش‌شانسم که هر روز با مالدینی حرف می‌زنم

استفانو پیولی، سرمربی میلان‌ می‌گوید تیمش قصد دارد صفحه جدیدی در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.

پیولی: خوش‌شانسم که هر روز با مالدینی حرف می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در حال حاضر با 66 امتیاز در صدر جدول سری آ قرار دارد؛ آن‌ها سه امتیاز با ناپولی رده دومی و 6 امتیاز با اینتر که در رتبه سوم جدول قرار دارد؛ فاصله دارند. اکنون به نظر می‌رسد که باشگاه میلانی در موقعیت خوبی برای کسب اولین اسکودتو خود از فصل 11-2010 قرار داشته باشد، اگرچه هنوز برای خوشحالی خیلی زود است.

استفانو پیولی در جدیدترین مصاحبه خود درباره اوضاع میلان می‌گوید: "میلان به همه نیاز دارد. زلاتان و اولیویه ژیرو می‌دانند که پیروزی به چه معناست و فداکاری‌های لازم برای دستیابی به نتایج عالی چیست. فکر می‌کنم این تیم پتانسیل بالایی دارد. بیایید امتیازهای بیشتری نسبت به فصل گذشته جمع آوری کنیم، بیایید در هر بازی طوری عمل کنیم که انگار کاملاً تعیین کننده است و سپس ببینیم به کجا می‌رسیم."

1700241

ارتباط خوب با پائولو مالدینی: "من به اندازه کافی خوش‌شانس هستم که هر روز با او صحبت می‌کنم، او یک نقطه مرجع ضروری است. ‌همیشه گفته‌ام که به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌ام که مربی گروه بزرگی باشم، بازیکنانی که ارزش‌های این باشگاه را به‌خوبی می‌دانند. ما با هم سعی می‌کنیم صفحه جدیدی در تاریخ بنویسیم.

تنها پس از چند روز در میلان، چیزی را احساس کردم که هرگز در هیچ جای دیگری احساس نکرده بودم، بلافاصله احساس کردم که در خانه هستم. میلان برای من همین است؛ خانه.  فشار بخشی از کار من است، اما همچنین انگیزه دهنده است زیرا به من یادآوری می‌کند که همیشه می‌توانم بهتر عمل کنم. در طول سفر ممکن است لحظاتی پیش بیاید که سرعت‌تان را کم کنید، اما نکته مهم این است که ادامه دهید و هرگز متوقف نشوید.

1690879

هدف ما خوشحال کردن هواداران است. برای همین بازی می‌کنیم. ما خوش‌شانس هستیم که حامیان فوق‌العاده‌ای داریم و هرگز از تشکر از آنها دست بر نمی‌داریم زیرا شور و اشتیاق آنها همیشه مسری بوده است."
 

دیدگاه‌ها