کد خبر : 1816358 | 02 فروردين 1401 ساعت 12:20 | 41.3K بازدید | 16 دیدگاه

عذرخواهی دو ستاره رئال مادرید بابت افتضاح ال‌کلاسیکو!

تیبو کورتوا و داوید آلابا با انتشار متنی از هواداران رئال مادرید بابت شکست در ال‌کلاسیکو عذرخواهی کردند.

عذرخواهی دو ستاره رئال مادرید بابت افتضاح ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو به بدترین شکل ممکن برای رئال مادرید پیش رفت و آنها با ارائه نمایشی ضعیف با چهار گل در خانه مقابل بارسلونا مغلوب شدند. در پایان این دیدار داوید آلابا، ادر میلیتائو، تیبو کورتوا و فده والورده در زمین باقی مانده و با رفتن به سوی هواداران از آنها عذرخواهی کردند. حالا داوید آلابا و تیبو کورتوا در صفحه خود متنی منتشر کرده و مدعی شدند با تمام توان برای جبران این شکست سنگین مبارزه خواهند کرد.

1700258

داوید آلابا در صفحه خود نوشت: "شب گذشته شکست دردناکی را متحمل شدیم. البته باختن نیز بخشی از ورزش فوتبال بوده، اما پذیرفتن این نتیجه برای ما بسیار دشوار است. این یک ناامیدی بزرگ برای ما بود و من بابت این شکست ‌مقابل همه هواداران رئال مادرید بسیار متاسفم. ما نسبت به عملکرد خود در این دیدار و اتفاقاتی که رخ داد ناامید هستیم. تعطیلات بازی‌های ملی آغاز شده و ما در ادامه سخت‌تر تلاش می‌کنیم تا این نتیجه را جبران کنیم و فصل را همان‌طور که تا امروز بوده‌ایم، ادامه دهیم. زنده باید مادرید."

تیبو کورتوا نیز در صفحه خود نوشت: "شب غم انگیزی بود، اما ما یک تیم هستیم. برد یا باخت برای همه است و ما مثل همیشه واکنش نشان خواهیم داد. می |‌دانم که فکر کردن به نتیجه این دیدار هنوز دردناک است، اما به ما اعتماد کنید؛ این تیم کار خود را انجام خواهد داد. در ادامه فصل با تمام توان برای کسب همه عناوین ممکن تلاش خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها