کد خبر : 1816391 | 02 فروردين 1401 ساعت 15:48 | 23.1K بازدید | 4 دیدگاه

ماسک مرد عنکبوتی؛

برنامه اول اوبامیانگ بعد از گلزنی مقابل رئال چه بود؟

پیر آمریک اوبامیانگ، ستاره 32 ساله بارسلونا ابتدا جشن شادی دیگری را بعد از گلزنی مقابل رئال مادرید در نظر داشته است.

برنامه اول اوبامیانگ بعد از گلزنی مقابل رئال چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، پیر آمریک اوبامیانگ که در لباس دورتموند نیز تخصص خود در باز کردن دروازه رئال مادرید را ثابت کرده بود، در بارسلونا و در اولین ال‌کلاسیکوی خود نیز نمایشی درخشان داشته و موفق به ثبت بریس در برنابئو شد. این مهاجم گلزن در نیمه اول ارسال عثمان دمبله را با ضربه سر تبدیل به گل کرد و در دقیقه 55 نیز در موقعیتی تک به تک و با ضربه چیپ، تیبو کورتوا را مغلوب کرد، اما جشن شادی این بازیکن بعد از زدن گل دوم به‌شدت مورد توجه قرار گرفت.

1700308

نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد ساعاتی قبل از شروع مسابقه ال‌کلاسیکو در استادیوم سانتیاگو برنابئو، پیر آمریک اوبامیانگ از یکی از دوستانش خواست ماسک همیشگی مرد عنکبوتی این بازیکن بعد از گلزنی را به دست او برساند تا در صورت باز کردن دروازه رئال مادرید این‌گونه جشن بگیرد. اما این امکان از نظر قانونی برای اوبامیانگ وجود نداشت و دوست این بازیکن ژست دراگون بال را به او پیشنهاد داد. 

در واقع این جشن شادی به تقلید از یکی از انیمه‌های محبوب دنیا به نام Dragon Ball Z و شخصیت آن به نام Goko انجام شده و به‌شدت مورد توجه هواداران قرار گرفت. خود اوبامیانگ نیز بعد از پایان مسابقه تصویری از جشن شادی خود بعد از گلزنی را در کنار این شخصیت به اشتراک گذاشته و یک بار دیگر علاقه خود به هنر را نشان داد.

دیدگاه‌ها