کد خبر : 1816400 | 02 فروردين 1401 ساعت 16:20 | 75.5K بازدید | 13 دیدگاه

چرا تعویض نمی‌کنی؟

حمله تند اسطوره رئال مادرید به آنچلوتی!

گوتی، اسطوره رئال مادرید‌ از کارلو آنچلوتی به‌خاطر عدم استفاده از نیروهای هجومی روی نیمکت خود انتقاد کرده است.

حمله تند اسطوره رئال مادرید به آنچلوتی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این هفته بدترین شب فصل خود را سپری کرده و در استادیوم خانگی خود برنابئو با چهار گل مغلوب بارسلونا شد. این نتیجه در حالی رخ داد که کارلو آنچلوتی علی‌رغم شکست 0-2 تیمش در نیمه اول تمایلی به استفاده از ستاره‌های نامدار خود در ترکیب در 45 دقیقه دوم نشان نداد و این تصمیم به‌شدت مورد انتقاد از سوی گوتی قرار گرفته است.

گوتی گفت: "تصور کنید من کارلو آنچلوتی هستم و به نیمکت نگاه می‌کنم و می‌بینم که ادن هازارد، لوکا یوویچ، گرت بیل، ایسکو آنجا هستند. شما به من می‌گویید که آیا نمی‌توانم هیچ‌کدام از آنها را به زمین بیارم؟ چگونه ممکن است؟ من که متوجه نمی‌شوم. من بازی مقابل بارسلونا را تماشا کرده و نیمکت رئال مادرید را می‌دیدم و در ادامه متوجه شدم که در نیمه دوم، اولین تغییر از رئال مادرید ماریانو دیاز است، چطور چنین چیزی ممکن است؟ 

1694349

آیا گرت بیل و ادن هازارد روی نیمکت نیستند؟ در این شرایط اولین تغییر تهاجمی مادرید باید ماریانو باشد که امسال بازی نکرده است؟ وینیسیوس جونیور نیز بیشتر به داور و رقبا اهمیت می‌دهد تا فوتبال بازی کردن.

رئال مادرید نمی‌تواند با 12 یا 13 بازیکن بازی کند. تیم بزرگی که می‌خواهد برای فتح لیگ قهرمانان اروپا، لیگ و کوپا دل‌ری مبارزه کند، نمی‌تواند فقط 14 بازیکن داشته باشد. هر کسی که نمی‌خواهد بازی کند، دیگر عضوی از رئال مادرید نیست. به همین راحتی، اما آن بازیکنان باید خودشان بگویند. باشگاه یا کارلو آنچلوتی باید به آن بازیکن بگوید که یک کنفرانس مطبوعاتی گذاشته و بگویید من نمی‌خواهم برای رئال مادرید بازی کنم. باشگاه به شما حقوق می‌دهد، چطور می‌توانید بازی نکنید؟"

دیدگاه‌ها