کد خبر : 1816575 | 04 فروردين 1401 ساعت 11:20 | 102.8K بازدید | 23 دیدگاه

پدری:

رئال من را نخواست، حالا در بارسلونا لذت می‌برم

پدری، هافبک جوان بارسلونا مدعی شد از بازی کردن در ترکیب این تیم لذت می‌برد.

رئال من را نخواست، حالا در بارسلونا لذت می‌برم

به گزارش "ورزش سه"، پدری در ماه‌های اخیر به یکی از ستاره‌های جوان فوتبال جهان تبدیل شده و حتی اخیرا وارث شماره 10 ترکیب اسپانیا نیز شده است. پدری ابتدا از سوی آکادمی رئال مادرید پذیرفته نشده و در ادامه موفق به راهیابی به ترکیب اصلی بارسلونا شد. حالا او در مصاحبه‌ای در این رابطه و البته انتقادات از جشن شادی بازیکنان بارسلونا بعد از برتری در ال‌کلاسیکو سخن گفته است. 

1700567

پدری در مورد انتخاب پیراهن شماره 10 ترکیب تیم ملی اسپانیا این‌گونه توضیح داد: "به من اجازه انتخاب بین دو شماره دادند. عدد 10 شماره‌ای است که من دوست دارم بپوشم و بازیکنان مهمی مانند سسک فابرگاس این لباس را بر تن کرده‌اند، من نیز به همین دلیل 10 را انتخاب کردم. البته شماره‌ای که بیشتر از همه دوست دارم هشت است، زیرا آندرس اینیستا آن را پوشیده است، اما فعلا این لباس متعلق به کوکه است و شما باید به بازیکنان بزرگ‌تر احترام بگذارید. 

انتقادات از جشن در رختکن بعد از ال‌کلاسیکو؟ از یک طرف این انتقادات را درک می‌کنم و از طرف دیگر دلیلش را متوجه نمی‌شوم. فکر می‌کنم رئال مادرید نیز در صورت پیروزی همین کار را می‌کرد. وقتی رقیب مستقیم خود را شکست می‌دهید این‌طور جشن می‌گیرید و پیروزی در چنین دیداری واقعا خوشحال کننده است.

رد شدن از سوی رئال مادرید و انتقال به بارسلونا؟ من به کمپ این باشگاه رفتم و البته چند روز اول نتوانستم تمرین کنم، زیرا برف شدیدی آمده بود. سه روز در کنار بازیکنان جوان دیگر تمرین کردم و در نهایت باشگاه رئال مادرید به من گفت از کیفیت لازم برای بازی کردن در اینجا برخوردار نیستی. حالا جایی هستم که می‌خواهم باشم و در ترکیب بارسلونا از بازی خودم لذت می‌برم."

1700568

دیدگاه‌ها