کد خبر : 1816615 | 04 فروردين 1401 ساعت 16:43 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

جهنم کره برای تصاحب صدر (عکس)

کره‌ای‌‌ها امروز با حمایت بی امان تماشاگرانشان به دنبال غلبه بر ایران برای رسیدن به صدر هستند.

جهنم کره برای تصاحب صدر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ایران و کره جنوبی طبق پیش بینی ها پیش از هفته های پایانی صعود خود به جام جهانی 2022 از گروه اول را قطعی کردند. ایران در فاصله سه هفته و کره جنوبی دو هفته تا پایان مسابقات به عنوان دو نماینده گروه جشن صعود گرفتند.

به این ترتیب تقابل هفته ماقبل پایانی دو تیم در سئول از حیث تعیین تکلیف صعود حساسیت خاصی نداشت و دو تیم با فراغ بال وارد زمین شدند. البته فارغ از حساسیت صعود، هر دو تیم انگیزه های خاصی برای پیروزی در این دیدار داشتند.

 

1700694

 

کره جنوبی بیش از ایران به دنبال پیروزی بود چرا که تنها با این نتیجه می توانست خود را به صدر جدول گروه برساند. این در حالی بود که یک تساوی برای صدرنشینی ایران کافی بود. این گونه بود که کره‌ای ها با تدارکی ویژه به استقبال بازی امروز رفتند؛ جایی که ملی پوشان کشورمان در ورزشگاه مملو از تماشاگر جام جهانی سئول مقابل میزبان به میدان رفتند.

 

1700696

 

با فروش بیش از 62 هزار بلیت برای اولین بار و پس از سه سال، تماشاگران با تمام ظرفیت در ورزشگاه جام جهانی سئول حضور پیدا کردند. آنها برای رسیدن به صدر و چشیدن طعم پیروزی مقابل ایران بعد از یازده سال، این ورزشگاه را به جهنمی واقعی تبدیل کردند؛ جایی که از دقیقه یک شاهد تشویق بی امان ‌تماشاگران کره ای بودیم که کار را برای ملی پوشان کشورمان سخت کرده است.

 

1700695

دیدگاه‌ها