کد خبر : 1816621 | 04 فروردين 1401 ساعت 17:12 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

اخطار به ایتالیا؛ نباید مقدونیه را دست کم بگیرید

والتر زنگا معتقد است تیم ملی ایتالیا نباید مقدونیه شمالی را دست کم بگیرد.

اخطار به ایتالیا؛ نباید مقدونیه را دست کم بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در نخستین دقایق بامداد فردا در چارچوب دیدار نیمه نهایی پلی آف جام جهانی به مصاف مقدونیه شمالی خواهد رفت. آتزوری در صورت پیروزی در این دیدار باید در بازی فینال به مصاف یکی از تیم‌های پرتغال یا ترکیه برود.

والتر زنگا، اسطوره باشگاه اینتر، معتقد است که تیم ملی ایتالیا نباید مقدونیه شمالی را دست‌کم بگیرد. او گفت: "هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، فقط پیروزی امشب مهم است و بازی در خانه همیشه تعیین کننده نیست. پرتغال در فینال یورو در خانه شکست خورد و سپس در فرانسه پیروز شد. ایتالیا تابستان گذشته در انگلیس قهرمان شد. در فوتبال، هر چیزی ممکن است در 90 دقیقه اتفاق بیفتد.

1697371

مقدونیه شمالی یک تیم جوان است، اما آنها در تاریخ خود کارهای مهمی انجام داده اند. با نگاهی به بازیکنان آنها و لیگ هایی که در آن بازی می کنند، می توانم بگویم که نمی توان آنها را دست کم گرفت. با این حال، ایتالیا قهرمان یورو شد و به خاطر دو ضربه پنالتی از دست رفته در گروه مقدماتی، در پلی آف حضور دارد، نه به خاطر اینکه ما تیم بدی هستیم. ما تابستان گذشته ارزش خود را مقابل انگلیس ثابت کردیم و باید آن را امشب و امیدوارم در فینال به اثبات برسانیم. ما تجربه و کیفیت لازم برای عملکرد خوب را داریم."

انتقادات از جان لوئیجی دوناروما بعد از شکست پاری‌سن ژرمن مقابل رئال مادرید: "همه سیو او در نیمه اول برابر کریم‌بنزما را فراموش کردند. ما همچنین به لطف او قهرمان اروپا شدیم، اما چیز دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. جیجو باید در مورد آینده خود تصمیم بگیرد زیرا فکر نمی‌کنم انجام 50 درصد بازی‌ها برای او یک سناریوی ایده‌آل باشد."

1697780

دیدگاه‌ها