کد خبر : 1816639 | 04 فروردين 1401 ساعت 18:49 | 39.1K بازدید | 4 دیدگاه

به اندازه شایستگی‌مان امتیاز نگرفتیم

الهامی: علیه استقلال نبوده، نیستم و نخواهم بود

دفاع ساکت الهامی از یحیی گل محمدی موجب شد تا در فضای مجازی طرفداران استقلال اینطور قضاوت کنند سرمربی تیم نساجی علیه استقلال رفتار کرده است.

الهامی: علیه استقلال نبوده، نیستم و نخواهم بود

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم نساجی در این باره می گوید: من از همکار خود دفاع کردم و اصلا منظور من نه تیم پرسپولیس بوده و نه تیم استقلال. من سرمربی تیم نساجی هستم و کاری به هیچ تیم دیگری ندارم. یحیی گل محمدی همکار من است و در تیم پدیده افتخار همکاری با او داشتم. اگر این اتفاق برای فرهاد مجیدی هم رخ می داد از او دفاع می کردم. من گفتم این رفتار اشتباه است و حتی یحیی گل محمدی آنرا تایید نمی کند و این اشتباه را خودم هم مرتکب شدم و می دانم مربی در چه فشاری است. تصمیم گرفتم از همکار خودم دفاع کنم. من افتخار حضور در تیم استقلال را داشتم و روزهای خوبی را در آن تجربه کردم. به این همکاری افتخار کردم و هیچ وقت علیه استقلال نبوده، نیستم و نخواهم بود و البته به خوبی می دانم هر طوری رفتار کنید؛ برخی هستند که قضاوت ها را علیه تو تغییر دهند. مهم خودم هستم که می دانم نیتم چه بوده است.

ساکت الهامی ادامه داد: من بارها در مصاحبه های خود به داور خسته نباشید گفتم؛ متاسفانه برخی اینطور برداشت کردند برای این است که نگاه داوران را نسبت به تیم خود تغییر دهم و از قضاوت های اشتباه آنها به سود نساجی سود ببرم اما دیدید که داوران در دور برگشت چند اشتباه تاثیر گذار علیه تیم نساجی داشتند. نمونه اش اشتباهی که در بازی با پرسپولیس رخ داد و گل صحیح کریم اسلامی آفساید تشخیص داده شد! در حالی که اگر کمک داور مرتکب اشتباه نمی شد نتیجه بازی دو بر دو می شد و ما با نتیجه 3-1 شکست نمی خوردیم. من به این خاطر خسته نباشید می گویم که می دانم این اشتباهات سهوی است. VAR در فوتبال وجود ندارد و آنها با کمترین امکانات و دستمزد در حال قضاوت کردن است. مهدی سید علی هم یکی از داوران خوب فوتبال است و به دنبال این بود که در دربی بهترین سوت ها را بزند؛ تعویض ها هماهنگی داور چهارم و نماینده فدراسیون فوتبال با او است و گاهی برخی از اشتباهات اجتناب ناپذیر است. همه ما از خانواده فوتبال هستیم و باید بهم کمک کنیم نه اینکه همدیگر را بزنیم. رقابت برای درون زمین است و هیچ گاه رفاقت در تضاد با رفاقت نبوده است.

سرمربی تیم نساجی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تا به اینجای کار از عملکرد تیم نساجی راضی به نظر می رسد؟ گفت: روزی که سرمربی تیم نساجی شدم هدف این بود که این تیم را از خطر سقوط نجات دهم که به لطف خدا و تلاش بازیکنان، همگی به این موفقیت دست پیدا کردیم. اما هدفی که این فصل برای خود ترسیم کرده بودم این بود که نساجی را به تیم قابل احترامی در لیگ برتر تبدیل کنم. اینکه در هیچ هفته ای از شروع بازی ها تا پایان دغدغه سقوط نداشته باشد و در بعد فنی هم ایده ام تغییر سبک بازی تیم به فوتبال مالکانه بود. در این زمینه هم خدا به من لطف کرد و بازیکنان تلاش زیادی کردند. چرا می گویم تلاش بازیکنان؟ آنها هستند که ایده های من را در زمین پیاده می کنند و موجب می شوند من تبدیل به مربی بهتری شوم، اما من و بازیکنان می توانستیم عملکرد بهتری از خود به‌جا بگذاریم. امتیازاتی که به دست آوردیم شایسته بازی هایی که برابر حریفان به نمایش گذاشتیم نبوده. نمی خواهم هیچ بهانه ای بیاورم. خدا را شکر که 7 هفته به پایان بازی ها باقی مانده و در جدول جام حذفی هم باقی مانده ایم و فرصت داریم که نشان دهیم تیم بهتری هستیم. ما همیشه برای بهتر شدن تلاش می کنیم و اگر تصور کنیم هر آنچه در گذشته تلاش کردیم بهترین بوده؛ در ادامه دست از تلاش بر خواهیم داشت اما باید به این نکته هم اشاره کنم که تغییرات، زمان بر است و ما نیاز به زمان بیشتری داریم تا در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

دیدگاه‌ها