کد خبر : 1816641 | 04 فروردين 1401 ساعت 19:07 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

حضور تماشاگران در نتیجه بازی تاثیر داشت

بنتو: نتیجه عادلانه‌ای مقابل ایران گرفتیم

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در مورد پیروزی امروز مقابل ایران گفت: نتیجه عادلانه‌ای کسب کردیم!

بنتو: نتیجه عادلانه‌ای مقابل ایران گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی موفق شد با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل ایران در فاصله یک بازی تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به صدر جدول گروه اول صعود کند. پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی در نشست خبری بعد از بازی گفت: "حضور تماشاگران همیشه روی بازی تاثیر می گذارد. از حمایت آنها در طول بازی متشکرم. همچنین از شاگردانم تشکر می کنم و امیدوارم که از این برد راضی باشید.

او در ادامه افزود: همانطور که انتظار می رفت مسابقه سختی بود. ایران تیم خوبی است و حریف قدرتمندی برای ما بود. کار سختی داشتیم زیرا حریف به ما فشار آورد. با این حال در نیمه اول عملکردمان به مرور بهتر شد و در نیمه دوم هم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. فکر می کنم نتیجه عادلانه ای گرفتیم.

سرمربی کره با اشاره به دیر اضافه شدن چند بازیکن کلیدی به اردوی پیش از بازی با ایران تاکید کرد: تمرکز اصلی ما برای آماده سازی بازیکنان، روی بحث ریکاوری بود. این کار سختی بود چرا که بازیکنانی بودند که آخر هفته برای تیم های باشگاهی خود به میدان رفته بودند. سون (تاتنهام)، کیم (فنرباغچه) و هوانگ (بوردو) دیر به تیم ملحق شدند و سازماندهی تیم و داشتن تمرکز ذهنی خیلی سخت بود.

بنتو در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در نیمه دوم به دستور او چهره ای تهاجمی به خود گرفته بود گفت: گل بسیار مهمی در نیمه اول زدیم ولی اشتباهاتی هم داشتیم. در نیمه دوم وضعیت را بهتر کردیم و به بازی مان سرعت دادیم. در یک سوم پایانی بازی این سرعت، تمرکز حریف را به هم زد و موقعیت هایی برای گلزنی هم داشتیم. در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم و مالکیت و میزان دوندگی به نفع ما بود. گلی که سون در نیمه اول به ثمر رساند اهمیت بالایی برای ما داشت. مهمترین موضوع اما بحث مالکیت بود که روی کارهای تهاجمی مان تاثیر بسیار زیادی داشت. ما به دنبال بهترین مسیر برای پاس هایمان بودیم.

او در مورد ارزیابی اش از بازی سون تاکید کرد: او با توجه به تجربه بالایی که در فوتبال اروپا کسب کرده وضعیت بسیار خوبی دارد. هدف اصلی ما این است که به عنوان یک تیم بازی کنیم و شادی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

بنتو صحبت های خود را با تمجید دوباره از هواداران حاضر در ورزشگاه که با حضور 64 هزار نفری شان یار دوازدهم کره بودند گفت: ورزش فوتبال به خودی خود ایجاد شده تا سکوها را پر از هوادار کند. برای هواداران مهم است که بیایند و ببینند و لذت ببرند. ورزشگاه پر از تماشاگر همیشه روی بازی تاثیر می گذارد. از حمایت آنها در طول بازی متشکرم. مهمترین چیز ارتباط با هواداران است. مهم این است که آنها را تا حد امکان خوشحال کنیم. می خواهم هواداران به بازیکنان افتخار کنند و خوشحال باشند.

دیدگاه‌ها