کد خبر : 1816644 | 04 فروردين 1401 ساعت 19:22 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

آمار؛ کره جنوبی بهتر از صدرنشین گروه A

کره در روزی که بهتر از تیم ملی فوتبال ایران بازی کرد با دو گل به پیروزی رسید و با این نتیجه صدرنشین گروه A شد.

آمار؛ کره جنوبی بهتر از صدرنشین گروه A

به گزارش "ورزش سه"، آمار این بازی نشان می دهد تیم میزبان در تصاحب توپ و گردش آن و در نهایت ایجاد موقعیت، بهتر از ایران عمل کرد و در دو صحنه به گل رسید و اولین شکست تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 را رقم زد. این نتیجه صدرنشین گروه A را تغییر داد.

در 57.8 درصد از زمان بازی این کره ای ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند. کره ای ها دراین بازی 13 بار اقدام به شوتزنی کردند که 5 شوت در چارچوب بود. گل اول کره روی شوت از راه دور به ثمر رسید؛ البته اشتباه امیر عابدزاده در ثبت گل نخست کره ای ها بی تاثیر نبود. از تیم ملی فوتبال ایران 7 شوت ثبت شده که تنها یکی از شوت ها در چارچوب بود که این شوت هم به دروازه تیم حریف راهی پیدا نکرد. تنها یک کارت زرد برای تیم ملی فوتبال ایران؛ این نشان می دهد دو تیم فیزیکی فوتبال بازی نکردند و بیشتر تلاش می کردند با گردش توپ به هدف برسند و در نهایت باید گفت آمار بازی نشان می دهد کره در فاز تهاجمی بهتر از ایران عمل کرد و شایسته پیروزی در این دیدار بود.

 

1700774

 

کره ای پیش از این بازی هم تاکید کرده بودند استراتژی‌شان در بازی با ایران کسب سه امتیاز است چرا که می خواهند به عنوان صدرنشین گروه A راهی جام جهانی شوند و شاید به همین بهانه با هر سختی‌ای که بود در استادیوم سئول نزدیک به 60 هزار تماشاگر را جا دادند و با روحیه بالا از ایران میزبانی کردند.

دیدگاه‌ها