کد خبر : 1816646 | 04 فروردين 1401 ساعت 19:27 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

سونگ: دیدار برابر ایران برای ما مثل یک جشن بود

لی جائه سونگ، ستاره تیم ملی کره، می ‌گوید 11 سال عدم پیروزی برابر ایران در بازی امروز به آنها انگیزه مضاعف داده است.

 سونگ: دیدار برابر ایران برای ما مثل یک جشن بود

به گزارش "ورزش سه"، لی جائه سونگ با عملکرد درخشانی که در بازی امروز داشت به کره جنوبی در راه شکستن طلسم 11 ساله مقابل ایران کمک کرد. کره که پیش از این بلیت حضور در قطر را رزرو کرده بود امروز موفق شد بازی صدرنشینی را مقابل ایران پیروز شود. تیم پائولو بنتو همچنین به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه داد و اولین باخت تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها را هم رقم زد.

جائه سونگ که در نشست خبری پس از بازی شرکت کرده بود، ابتدا گفت: "از اینکه توانستم بعد از مدت زمان زیادی مقابل هواداران و در یک ورزشگاه پر بازی کنم بسیار خوشحال هستم. ‌نه تنها من بلکه همه بازیکنان مشتاقانه منتظر این بودند که در حضور هواداران بازی کنند. در واقع فکر می‌کنم که دیدار برابر ایران یک فضای جشن گونه به وجود آورد. به نظر می رسد حالا همه آنها خوشحال هستند.

از طرفی هیچ چیز در این بازی از نظر تاکتیکی متفاوت نبود و مربی فلسفه ثابتی دارد. بنابراین هر کسی که در این تیم هست احساس راحتی می کند. هر دو تیم عملکرد تهاجمی ارائه می دهند؛ بنابراین مهم بود که در بخش دفاعی خوب عمل کنیم و فکر می‌کنم که ما در این قسمت کاملاً مراقب اوضاع بودیم. این که 11 سال ایران را شکست نداده بودیم انگیزه بزرگی برای بازیکنان بود."

ستاره تیم ملی فوتبال کره درباره قرعه‌کشی جام جهانی نیز گفت: "من فقط برای بازی با ایران آماده شده بودم و پس از آن هم باید به مصاف امارات برویم. در جام جهانی باید با تیم‌های قدرتمندی تقابل داشته باشیم. اگر دیدار‌هایی مانند بازی با ایران را انجام دهیم؛ فکر می‌کنم می‌تواند به حضور موفق در جام جهانی کمک کند."

دیدگاه‌ها