کد خبر : 1816648 | 04 فروردين 1401 ساعت 19:42 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت حسینی به تیم‌ملی با طعم تلخ شکست

سید مجیدحسینی علی‌رغم باخت ایران به کره بازگشت چندان بدی نداشت.

بازگشت حسینی به تیم‌ملی با طعم تلخ شکست

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب تیم ملی مقابل کره زوج دفاعی جدیدی به خود دید و سیدمجید حسینی پس از مدت‌ها در قلب خط دفاعی ایران قرار گرفت. حسینی که در جام جهانی روسیه مدافع اصلی ایران بود به طور کامل بازی کرد اما نتوانست مانع محکمی برای مهاجمان زهردار و با انگیزه کره جنوبی باشد.

او در این بازی پنج دفع و یک قطع توپ داشت، چهارتوپ ربایی، یک تکل و دو دریبل موفق نیز حاصل کار او در خط دفاعی بود. او همچنین پنج بار توپ را لو داد و دقت پاس نود درصدی داشت. حسینی در مجموع عملکرد بدی نداشت اما انتظارات از خط دفاعی ایران بسیار بالا رفته و دریافت دو گل در یک مسابقه عملکرد تمام ساختار دفاعی را زیر سوال می‌برد.

 

1700807

 

باید دید مجید حسینی مقابل لبنان در مشهد در تفکرات کادرفنی قرار می‌گیرد یا خیر. این بازیکن در تلاش برای بازگشت قطعی به ترکیب ثابت و به دست آوردن جایگاه سابقش است. حسینی که عملکرد تحسین برانگیزی در جام جهانی روسیه داشت در اندیشه جای دادن نامش با آمادگی فنی و بدنی خود در لیست مسافران قطر است.

با این حال با این باخت هشدار دهنده حساسیت‌ها روی بازیکنان تیم ملی بیش از پیش خواهد شد و همه نفرات باید صدِ خود را در زمین بگذارند.

 

1700808

دیدگاه‌ها