کد خبر : 1816661 | 04 فروردين 1401 ساعت 21:11 | 29.2K بازدید | 1 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

امیدوارم مثل مالدینی تا ۴۱ سالگی بازی کنم

تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی چلسی، از انگیزه‌های خود برای بازی تا 41 سالگی صحبت کرد.

امیدوارم مثل مالدینی تا ۴۱ سالگی بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع میانی برزیلی سه فصل را با روسونری سپری کرد و تنها چند ماه پس از بازنشستگی مالدینی به سن سیرو رفت.  او به یکی از بهترین مدافعان میانی جهان تبدیل شده است و به مدت هشت سال در PSG بازی کرد و سپس در سال 2020 با انتقال آزاد به چلسی پیوست.

او اخیرا قرارداد خود را با چلسی تا سال 2023 تمدید کرده و هنوز به فکر بازنشستگی نیست. تیاگو سیلوا به وبسایت رسمی چلسی گفت: "امیدوارم بتوانم همان کاری را انجام دهم که مالدینی در میلان انجام داد و تا 40 یا 41 سالگی بازی کرد. این برنامه من برای آینده نزدیک است و خودم را برای آن آماده کرده ام.

1685385

وقتی جوان هستید، فکر می کنید یک ابرقهرمان هستید. من روزی یک بازی انجام می‌دادم، بنابراین از نظر ریکاوری همه چیز خیلی سریع‌تر بود، در حالی که اکنون 24 ساعت اصلاً زمان کافی برای ریکاوری به نظر نمی‌رسد."

تیاگو سیلوا در ادامه گفت: "شما همیشه باید فعال باشید و با روش‌های ریکاوری جدید که وجود دارد، به سرعت عمل کنید. من کارهای زیادی را در خانه انجام می دهم، مانند کارهای فیزیوتراپی، و امروزه رژیم غذایی بهتری نسبت به قبل دارم.‌ شما باید به خوبی به خودتان انرژی بدهید."

دیدگاه‌ها