کد خبر : 1816671 | 05 فروردين 1401 ساعت 00:04 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

عربستان صدرنشینی را تحویل داد

تیم ملی عربستان در دیدار با چین به تساوی رسید.

عربستان صدرنشینی را تحویل داد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته نُهم گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا، تیم‌های ملی چین و عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در دیداری که به میزبانی چینی‌ها در ورزشگاه شارجه امارات برگزار شد، به مصاف هم رفتند.

سعودی‌ها که پیش از دیدارهای این هفته صدرنشین گروه بودند و برای کسب پیروزی مقابل چین و بازگشت به رتبه اول تلاش می‌کردند، در لحظات پایانی نیمه اول توسط صالح الشهری به گل رسیدند و توانستند برنده به رختکن بروند.

 

1700853

 

تیم ملی چین که در دو مسابقه گذشته‌اش شکست خورده و در تلاش برای کسب امتیاز مقابل عربستان بود، در نیمه دوم با وجود اینکه هیچ ضربه در چارچوب یا مالکیت توپ زیادی دراختیار نداشت، اما در دقیقه ۸۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد که ژو چنجی آن را تبدیل به گل کرد و کار را به تساوی کشید.

عربستان که نخستین باخت خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی را در دیدار اخیرش مقابل ژاپن متحمل شده بود، امشب هم نتوانست به پیروزی برابر چین برسد و به تساوی در این بازی رضایت داد.

تیم ملی عربستان که صعودش به جام جهانی قطعی شده بود، با این تساوی ۲۰ امتیازی ماند و با یک امتیاز کمتر نسبت به ژاپن، در رده دوم جدول گروه B مرحله مقدماتی ایستاد و چین هم با ۶ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.

 

1700854

دیدگاه‌ها