کد خبر : 1816673 | 05 فروردين 1401 ساعت 01:44 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق آرژانتین سرمربی الدحیل شد

مهاجم سال‌های نه چندان دور آرژانتین هدایت تیم الدحیل قطر را برعهده گرفت.

ستاره سابق آرژانتین سرمربی الدحیل شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل قطر پس از دو سال متوالی ناکامی در کسب عنوان قهرمانی لیگ ستارگان و عقب افتادن از رقابت با باشگاه السد، دوباره تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفت و حالا هدایت تیمش را به هرنان کرسپو آرژانتینی سپرد.

هرنان کرسپو که تا سن ۳۷ سالگی مشغول به بازی بود و در فصل ۱۲-۲۰۱۱ همراه با پارما ایتالیا تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت، طی هفت سال گذشته در عرصه مربیگری فعالیت داشته که حالا برای نخستین بار حضور در فوتبال آسیا به‌عنوان سرمربی را همراه با الدحیل قطر تجربه خواهد کرد.

ستاره سابق فوتبال آرژانتین و باشگاه‌های چلسی و اینتر میلان، سال گذشته هدایت سائوپائولو برزیل را برعهده داشت و مهم‌ترین تجربه‌اش در عرصه مربیگری را به دست آورد که پس از پایان فعالیتش در این باشگاه، حالا به آسیا آمده تا یک چالش جدید را در سن ۴۶ سالگی همراه با الدحیل قطر تجربه کند.

 

1700857

 

الدحیل قطر طی دو سال اخیر چهار سرمربی تغییر داده که فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر را با لوئیز کاسترو پرتغالی و حضور در رده دوم جدول این رقابت‌ها به پایان رساند و البته به قهرمانی در رقابت‌های جام امیر قطر نیز دست یافت.

تیم فوتبال الدحیل قطر در شرایطی تصمیم به تغییر سرمربی خود و انتخاب هرنان کرسپو گرفته که کمتر از یک ماه دیگر در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا باید با تیم‌های سپاهان ایران، پاختاکور ازبکستان و التعاون عربستان رقابت کند که نخستین دیدارشان برابر سعودی‌ها خواهد بود.

 

1700858

دیدگاه‌ها