کد خبر : 1816677 | 05 فروردين 1401 ساعت 09:06 | 44.1K بازدید | 13 دیدگاه

مانچینی: این بزرگ‌ترین ناامیدی زندگی من بود

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، به ناکامی ناباورانه تیمش در رسیدن به جام جهانی واکنش نشان داد.

مانچینی: این بزرگ‌ترین ناامیدی زندگی من بود

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا حتی نتوانست به فینال رقابت‌های پلی‌آف جام جهانی صعود کند. جایی که شاگردان روبرتو مانچینی با وجود ارائه یک نمایش تهاجمی و در دیداری که 32 شوت به سمت دروازه مقدونیه شمالی زدند، نهایتاً از حریف خود شکست خوردند تا برای دومین بار متوالی از حضور در جام جهانی محروم شوند.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، بعد از این شوک بزرگ گفت: "همانطور که یورو شگفت انگیزترین تجربه زندگی من بود، این بزرگ‌ترین ناامیدی بود. ما نمی توانیم چیزی بگوییم، این فوتبال است، گاهی اوقات اتفاقات باورنکردنی رخ می دهد. ما نباید از ابتدا اینجا می‌بودیم، اما هر کاری که می‌توانستیم برای پیروزی انجام دادیم و حتی صحبت کردن در مورد آن سخت است.

1700865

پیروزی در یورو کاملا سزاوارانه بود، ما فوتبال فوق‌العاده ای بازی کردیم. سپس مقداری از چیزی که در آن تورنمنت داشتیم به بدشانسی کلی و کامل تبدیل شد، زیرا از سپتامبر به بعد اتفاقات باورنکردنی افتاد. ما بر گروه خود تسلط کامل داشتیم و تنها نیاز داشتیم که در برخی لحظات اتفاقاتی که باید رخ دهد اما این‌گونه نشد."

از مانچینی سوال شد که آیا بعد از ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی به کار خود با این تیم ادامه خواهد داد یا خیر که او در جواب گفت: "خواهیم دید. فکر می‌کنم در حال حاضر همه ناامیدتر از آن هستند که در مورد آینده صحبت کنند. باید بگویم، من در حال حاضر بیشتر از ژوئیه به بچه هایم اهمیت می دهم. این لحظه بسیار سختی است، علاقه من به آنها بسیار زیاد است. خیلی زود است که بگوییم در آینده چه اتفاقی می‌افتد، زیرا چنین ناامیدی بزرگی وجود دارد، اما در عین حال این تیمی از بازیکنان بزرگ با آینده‌ای درخشان است."

1700868

دیدگاه‌ها