کد خبر : 1816680 | 05 فروردين 1401 ساعت 07:01 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی پرگل برزیل برابر شیلی (عکس)

برزیل در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل شیلی به پیروزی ۴-۰ رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان تیته علی رغم اینکه صعودشان به جام جهانی قطعی شده، در این دیدار کاملا مقتدرانه ظاهر شدند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند.
برتری برزیلی‌ها در نیمه اول سرانجام در دقیقه ۴۴ نتیجه داد و خطای ایسلا روی نیمار باعث شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام کند. خود نیمار پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت کلودیو براوو دروازه را باز کرد.
در حالی که به نظر می‌رسید نیمه اول با همین یک گل به پایان خواهد رسید، وینیسیوس جونیور در وقت‌های اضافی اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی پاس عالی آنتونی بود که وینیسیوس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.
برتری برزیلی‌ها در نیمه دوم هم ادامه داشت و در دقیقه ۷۰ این تیم صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد. خطای براوو روی آنتونی باعث شد تا داور بار دیگر نقطه پنالتی را نشان بدهد. این بار کوتینیو پشت توپ قرار گرفت و باز هم برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان موفق به گلزنی شد.
حملات برزیل بعد از این گل هم فروکش نکرد و در وقت‌های تلف شده، این تیم به گل چهارم رسید. این بار ریچارلیسون بود که با پاس برونو گیمارائش صاحب موقعیت شد و با ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه دروازه شیلی فرستاد تا برزیل در نهایت در این دیدار با چهار گل به برتری برسد.

1700879

 

1700880

 

1700881

 

دیدگاه‌ها