کد خبر : 1816699 | 05 فروردين 1401 ساعت 11:48 | 68.4K بازدید | 23 دیدگاه

جورجینیو: آن دو پنالتی تا آخر عمر آزارم می‌دهد

جورجینیو، ستاره تیم ملی ایتالیا، به دو پنالتی که در دور گروهی مقابل سوئیس از دست داد و باعث شد آتزوری راهی پلی آف شود واکنش نشان داد.

جورجینیو: آن دو پنالتی تا آخر عمر آزارم می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران فوتبال در ایتالیا جورجینیو را مقصر اصلی ناکامی این تیم در صعود به جام جهانی می‌دانند چرا که این بازیکن دو ضربه پنالتی را در جریان دیدارهای مرحله گروهی برابر سوئیس از دست داد. در واقع اگر این پنالتی‌ها تبدیل به گل می‌شد آتزوری می‌توانست به شکل مستقیم راهی جام جهانی شود اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان روبرتو مانچینی نهایتاً با شکست در پلی‌آف مقابل مقدونیه از صعود به جام جهانی بازماندند.

جورجینیو در حالی که بعد از بازی دیشب اشک می ریخت در این باره گفت: "خیلی دردناک است. راستش را بخواهید هنوز باور نکرده‌ام. ما همیشه در مسابقات خود بر حریفان تسلط داشتیم و موقعیت های زیادی خلق می کردیم. با این حال متاسفانه نتوانستیم آنها را به سرانجام برسانیم.

1700934

ما فوتبال خوبی بازی کردیم، تابستان گذشته قهرمان اروپا شدیم، اما متأسفانه در چند بازی اخیر اشتباهات کوچکی مرتکب شدیم و نتوانستیم آنها را جبران کنیم.  آنها تفاوت را ایجاد کردند."

پنالتی‌های از دست رفته مقابل سوئیس: "وقتی به آن پنالتی ها فکر می کنم واقعاً دردناک است و تا آخر عمر من را آزار می دهد. دو بار رسیدن به آن موقعیت و ناتوانی در کمک به تیم و کشورت چیزی است که برای همیشه با خود خواهم داشت و بر من سنگینی می کند. مردم می گویند که باید سرمان را بلند کنیم و ادامه دهیم، اما سخت است."

1700938
 

دیدگاه‌ها