کد خبر : 1816716 | 05 فروردين 1401 ساعت 14:27 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

کیه‌لینی: نمی‌توانید بگویید ایتالیا مغرور بود

جورجو کیه لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا، می‌گوید هیچ گونه غروری در بازیکنان این تیم وجود نداشته که باعث حذف مقابل مقدونیه شده باشد.

کیه‌لینی: نمی‌توانید بگویید ایتالیا مغرور بود

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه بعد یک جام جهانی دیگر بدون حضور یکی از پر افتخارترین تیم های این تورنمنت را شاهد خواهیم بود چراکه شاگردان روبرتو مانچینی یک شکست غیرمنتظره و باورنکردنی را مقابل مقدونیه شمالی تجربه کردند تا آتزوری برای دومین بار پیاپی از صعود به جام جهانی باز بماند؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ تیم ملی ایتالیا رخ داد.

جورجو کیه‌لینی مدافع تیم ملی ایتالیا بعد از این شکست ناباورانه گفت: "توضیح دادن آن دشوار است، فکر می‌کنم ما باز هم بازی خوبی داشتیم و گل نزدیم. فکر نمی‌کنم کسی بتواند بگوید که ما مغرور بودیم. اکنون یک خلأ بزرگ در درون ما وجود دارد و امیدواریم که بتواند به ما قدرت دهد تا در آینده رو به جلو برویم. امیدوارم همچنان با این مربی ادامه دهیم که این همه به ملی پوشان کمک کرده است. امیدوارم بتوانیم چهار سال دیگر در جام جهانی بازی کنیم."

1700957

کیه لینی در ادامه گفت: " اینطور نیست که موقعیت ایجاد نکرده باشیم، ما 32 شوت به سمت دروازه داشتیم. همچنین در عقب زمین هم به سختی کارهای ریسکی انجام دادیم. شاید برای ما سخت باشد که این شرایط را از نزدیک ببینیم اما بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند و ما امیدوار بودیم که نتیجه‌ای متفاوت رقم بخورد."

از کیه لینی پرسیده شد که آیا این آخرین بازی او با پیراهن ایتالیا بود یا خیر که در پاسخ گفت:" فکر می‌کنم باید بازی بعدی را انجام دهیم، سپس خواهیم دید. الان وقت این بحث نیست."
 

دیدگاه‌ها