کد خبر : 1816724 | 05 فروردين 1401 ساعت 15:26 | 36.7K بازدید | 2 دیدگاه

گرت بیل و توضیح در مورد شادی گل جنجالی

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، درباره شادی گل جنجالی خود بعد از گلزنی مقابل اتریش توضیح داد.

گرت بیل و توضیح در مورد شادی گل جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه گرت بیل حضور در دو دیدار رفت و برگشت برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا و ال‌کلاسیکو را به دلیل مصدومیت از دست داد، به موقع توانست خود را به اردوی تیم ملی ولز برساند؛ موضوعی که انتقادات زیادی را از او در پی داشت و حتی مارکا این بازیکن را به یک انگل تشبیه کرد که پول رئال مادرید را می مکد.

گرت بیل بعد از گل اول خود در بازی دیشب برابر اتریش یک خوشحالی جنجالی از خود به نمایش گذاشت و به نوعی پاسخ انتقادات روزنامه های اسپانیایی و مشخصا مارکا را داد. 

ستاره ولزی بعد از پایان بازی دیشب درباره این شادی گل جنجالی خود توضیح داد و گفت: "صادقانه بگویم نیازی به ارسال پیام برای کسی ندارم. این برای من یک اتلاف وقت محسوب می شود. منزجر کننده است و آنها نیز باید از خودشان خجالت بکشند. من ناراحت نیستم؛ تمام."

1700909

بیل همچنین درباره پیروزی تیم ملی ولز برابر اتریش و شانس آنها برای صعود به جام جهانی نیز گفت: "بازی بزرگی بود. ما می‌دانستیم که چقدر بازی بزرگی است و باید چه نمایشی داشته باشیم‌‌. در پایان بازی کمی گرفتگی عضلانی داشتم که البته فکر می کنم طبیعی است اما برای این کشور همه کار انجام خواهم داد و مقابل اتریش همه این این کار را انجام دادند. این فوق العاده است. ما نیمی از کار را انجام داده ایم.

خوبی‌اش در حال حاضر این است که می توانیم از امشب لذت ببریم زیرا بازی بعدی در ژوئن است. باز هم یک بازی بسیار سخت دیگر مقابل اسکاتلند یا اوکراین و ما برای آن آماده خواهیم بود."
 

دیدگاه‌ها