کد خبر : 1816725 | 05 فروردين 1401 ساعت 15:21 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

اسکوچیچ به دفاع راست های ایران بی احترامی کرد

عزیزیان:امیر روحیه‌اش را از دست ندهد

دروازه بان سابق تیم ملی می گوید امیر عابدزاده باید از دیدار با کره درس بگیرد و نباید روحیه خود را ببازد.

عزیزیان:امیر روحیه‌اش را از دست ندهد

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزیزیان دروازه بان اسبق تیم ملی در مورد شکست دو بر صفر ایران مقابل کره به خبرنگار ما گفت: دلیل نمی‌شود وقتی چند بازیکن نیستند تیم ملی بخواهد اینگونه بازی کند. بحث من انتقاد کردن نیست چرا ما باید در دفاع راست یک دفاع وسط بگذاریم؟ خلیل زاده را سمت راست گذاشتند که مصدوم شد، این برای تیم ملی چیز خوبی نیست و یک بی احترامی به دفاع راست هایی است که داریم یعنی اینکه به شما اطمینان نداریم و دفاع وسط در پست غیر تخصصی اش می گذاریم. ما خیلی بد بازی کردیم و کره هم جنگید و خوب کار کرد. البته ما اول بازی به خوبی پرس کردیم و بعد از آن تیم ما نتوانست کاری انجام بدهد.
او در مورد عملکرد امیر عابدزاده درون دروازه ادامه داد: امیر گلر خیلی خوبی است. شاگرد خودم بوده و در تیم ملی امید با او کار کردم. اشتباه پیش می آید، آن چیزی که من در تلویزیون دیدم شاید برای آن توپ آمادگی کامل نداشت. شما اگر از پشت دروازه نگاه کنید توپ که از پشت ۱۸ قدم می آید امیر صاف ایستاده و حالت دروازه بانی را نداشت و بعد که خواست حالت دروازه‌بانی را بگیرد وقتی که شیرجه زد توپ را باید دفع می کرد که از دستش در رفت و به پایش خورد و درون دروازه رفت. اگر امیر نیم متر جلو تر بود شاید توپ از دستش به بیرون می رفت، ولی خود امیر هم با توپ درون دروازه رفت. در نیمه دوم دو سیو داشت که خیلی شاهکار بود.

انشاالله امیر با این گلی که خورد روحیه اش را از دست ندهد و این تجربه ای برایش باشد که کار کند و بهتر از این باشد.
دروازه بان اسبق تیم ملی در مورد نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند نظرش را اینگونه بیان کرد: در درجه اول باید ببینیم که تیم ملی می خواست برای صدرنشینی بجنگد یا بازیکنان را امتحان کند؟ ولی به نظر من در این شرایط نباید امتحان می کردند. بیرانوند می توانست بازی کند و آمادگی خود را نشان دهد. امیر هم خوب است ولی نظر شخصی من است که بیرانوند می توانست بازی کند.
وی در مورد دعوت از سید حسین حسینی نیز گفت: سید حسین از لحاظ اخلاقی و فنی خوب است. او آینده خوبی هم دارد و با تلاشی که من دیدم در تمرینات انجام می دهد، حق خودش را گرفته و به تیم ملی دعوت شده است. انشاالله در تیم ملی خواهد ماند، امیدوارم سید حسین هم بیشتر از این خودش را نشان دهد و برای تیم ملی دروازه بان خیلی خوبی باشد، آینده سید درخشان است. شما در ادامه بیشتر از او خواهید دید.
عزیزیان در پایان در مورد دیدار با لبنان افزود: بازی با لبنان جای اشتباه نداریم. لبنان هم تیم بدی نیست. می آید کارش را انجام بدهد و چیزی برای از دست دادن ندارد؛ چون لبنان برای بازی کردن می آید ما هم می توانیم کارمان را انجام دهیم، امیدوارم بچه ها گل بزنند و بازی را ببرند. انشاالله تیم ملی موفق باشد و ضعف هایش را زودتر بشناسد تا در آینده اتفاقاتی مثل بازی با کره نیفتد.

دیدگاه‌ها