کد خبر : 1816727 | 05 فروردين 1401 ساعت 15:42 | 71.1K بازدید | 6 دیدگاه

یک نام جذاب، گزینه‌اصلی جانشینی روبرتو مانچینی

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی فابیو کاناوارو اصلی‌ترین گزینه فدراسیون فوتبال این کشور برای جانشینی روبرتو مانچینی محسوب می شود.

یک نام جذاب، گزینه‌اصلی جانشینی روبرتو مانچینی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد روبرتو مانچینی با تیم ملی ایتالیا تا سال 2026 اعتبار دارد اما اصلا بعید نیست که شکست آتزوری در دیدار برابر مقدونیه شمالی و ناکامی آنها در رسیدن به جام جهانی باعث شود که این سرمربی از هدایت ایتالیا کناره‌گیری کند‌. 

از طرف دیگر رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا یعنی گابریل گراوینا بعد از ناکامی این تیم در رسیدن به جام جهانی تاکید کرد که آنها هیچ برنامه‌ای برای اخراج روبرتو مانچینی ندارند و حالا به نظر می‌رسد همه چیز در مورد آینده این سرمربی فقط و فقط به خود او بستگی دارد.

1700867

با این حال گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که در صورت استعفای روبرتو مانچینی، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا که در سال 2006 جام جهانی را با این تیم بالای سر برد، گزینه اصلی هدایت آتزوری خواهد بود.  

فابیو کاناوارو کار مربیگری خود را در چین آغاز کرد اما در سپتامبر گذشته قراردادش را با باشگاه گوانگژو فسخ کرد. او اکنون به اروپا بازگشته است و در چند ماه گذشته با اورتون، واتفورد و اتحادیه فوتبال لهستان مذاکره کرده است. حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که کاناوارو به گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایتالیا تبدیل شده و حتی گمانه زنی شده که در صورت رقم خوردن این اتفاق مارچلو لیپی به عنوان مدیر فنی تیم او فعالیت کند.

1681184

همچنین در گزارشی که گازتا دلو اسپورت منتشر کرده از سرمربی فعلی و باتجربه رئال‌مادرید یعنی کارلو آنجلوتی نیز به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت آتزوری نام برده شده است اما در عین حال این روزنامه شانس کاناوارو را بیش از سایرین دانسته است.

دیدگاه‌ها