کد خبر : 1816774 | 05 فروردين 1401 ساعت 23:50 | 79.4K بازدید | 18 دیدگاه

کاناوارو تنها گزینه نیست؛

سه نامزد جدید برای هدایت تیم ملی ایتالیا

فدراسیون فوتبال ایتالیا چند گزینه را برای هدایت آتزوری در سال های پیش رو در نظر گرفته است.

سه نامزد جدید برای هدایت تیم ملی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایتالیا شب گذشته دچار شوک بزرگی شد و با شکست در خانه مقابل مقدونیه شمالی، برای دومین دوره متوالی شانس صعود به جام جهانی را از دست داد. شبکه اسپورت مدیاست امشب مدعی شد روبرتو مانچینی از این تیم جدا شده و احتمالا هفته آینده از سمت خود استعفا خواهد داد. البته  قرارداد مانچینی در سال 2026 به پایان می رسد، اما این سرمربی باتجربه احتمالا هفته آینده و پس از بازی دوستانه هفته بعد مقابل ترکیه با رختکن آتزوری وداع خواهد کرد. 

1701050

فابیو کاناوارو تنها نامزد جایگزینی او نیست و نام سرمربیانی چون آندره‌آ پیرلو، استفانو پیولی و کلودیو رانیری نیز در فدراسیون فوتبال ایتالیا مطرح شده است. صبح امروز گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد فابیو کاناوارو نامزد اصلی جانشینی مانچینی بوده و مارچلو لیپی نیز به عنوان مدیر فنی آتزوری به زودی شروع به کار خواهد کرد.

اما به نظر می رسد فدراسیون فوتبال ایتالیا قصد دارد شرایط گزینه های دیگر را نیز بررسی کند. آنها تا این لحظه با سرمربیانی چون کلودیو رانیری و استفانو پیولی نیز تماس گرفته و شرایط آنها برای توافق را جویا شده اند. استفانو پیولی که در دو سال اخیر عملکرد درخشانی روی نیمکت روسونری داشته، اخیرا قرارداد خود را با میلان تا سال 2023 تمدید کرده است. اما کلودیو رانیری چند هفته پیش و پس از تنها 14 بازی هدایت واتفورد از این تیم اخراج شد. آندره‌آ پیرلو نیز پس از جدایی از یوونتوس در پایان فصل گذشته در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد.

1665193

دیدگاه‌ها