کد خبر : 1816742 | 05 فروردين 1401 ساعت 17:47 | 24.6K بازدید | 2 دیدگاه

مارکو وراتی:

این شکست برای ایتالیا یک فاجعه بود

مارکو وراتی شکست ایتالیا در مرحله نیمه نهایی پلی آف جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی را یک فاجعه توصیف کرد.

این شکست برای ایتالیا یک فاجعه بود

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان یورو 2020 در تابستان گذشته حتی در رسیدن به فینال پلی آف نیز ناکام مانده و در خانه در برابر تیم مقدونیه شمالی با نتیجه 1-0 شکست خورد تا برای دومین دوره متوالی قادر به رسیدن به جام جهانی نباشد. مارکو وراتی، هافبک خلاق تیم ملی ایتالیا مدعی شد آنها در امر گلزنی ناکام بوده اند و پذیرش چنین باختی برای بازیکنان آتزوری دشوار است.

1701003

مارکو وراتی گفت: "درک و قبول این شکست دشوار است. فکر می‌کنم ما بر جریان مسابقه مسلط بودیم و باید برنده می‌شدیم.  ما باید زودتر دروازه مقدونیه شمالی را باز کرده و کار حریف را تمام می کردیم، زیرا تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم بهتر عمل کنیم. اما فوتبال همین است و بی رحم بودن و فرصت طلبی در زمین امری ضروری است. توضیح دادن این شکست خیلی سخت است و این نتیجه برای ما مانند یک کابوس بود.

در اینجا ما در مورد یک فاجعه صحبت می کنیم و رسیدن از عنوان قهرمانی رقابت های یورو 2020 به صفر خیلی سخت است. ما روزهای خاصی را با هم تجربه کردیم و من همیشه به هم تیمی هایم افتخار خواهم کرد. این فوتبال است و باید دروازه حریف را باز کنیم. اگرچه ما جریان مسابقه را مدیریت نکردیم، اما با تمام توان در زمین حاضر شدیم و البته این هم برای صعود به جام جهانی کافی نبود. حالا باید عملکرد خود را مورد سوال قرار دهیم. بدشانسی هم در فوتبال وجود دارد، اما شما باید موقعیت خوش شانسی را برای خود فراهم سازید."

دیدگاه‌ها