کد خبر : 1816753 | 05 فروردين 1401 ساعت 19:32 | 90.5K بازدید | 12 دیدگاه

سال سقوط؛ فاجعه بزرگ برای بهترین گلر جهان! (عکس)

شرایط برای جان لوئیجی دوناروما در ماه های اخیر به بدترین شکل ممکن پیش رفته است.

سال سقوط؛ فاجعه بزرگ برای بهترین گلر جهان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی دوناروما که پیش از این و پس از حذف پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، شب گذشته در پالرمو و بازی مقابل مقدونیه شمالی در نیمه نهایی پلی آف جام جهانی کابوس جدیدی را تجربه کرد. چند ماه قبل بود که جیجی دوناروما با درخشش در رقابت های یورو 2020 عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود و نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی ایتالیا ایفا کرد. در ادامه نوبت جدایی از میلان و انتقال آزاد به پاری سن ژرمن فرا رسید، اما از آن مقطع همه چیز برای جیجی دوناروما به بدترین شکل ممکن پیش رفته است.

این دروازه بان 23 ساله جایی در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن در فصل جاری ندارد و با کیلور ناواس رقابت شدیدی در فصل جاری داشته است. اما بدترین اتفاق ممکن برای او در مقابل رئال مادرید رقم خورد. در شرایطی که به نظر می رسید صعود تیم فرانسوی قطعی باشد، اشتباه جیجی دوناروما در مقابل کریم بنزما باعث به ثمر رسیدن گل اول رئال مادرید و در نهایت صعود دراماتیک آنها به دور بعد شد.

اما جیجی دوناروما که اخیرا به عنوان بهترین دروازه بان جهان انتخاب شد، نتوانست مانع از شکست 0-1 ایتالیا مقابل مقدونیه شود و در ثانیه های پایانی مغلوب ضربه تماشایی الکساندر ترایکوفسکی شد. حالا این سنگربان جوان تنها چند ماه بعد از درخشش در یورو و کسب عنوان بهترین دروازه بان جهان، در حال سپری کردن بدترین روزهای خود در رده ملی و باشگاهی است.
 

1701019

1701020

1701021

دیدگاه‌ها