کد خبر : 1816766 | 05 فروردين 1401 ساعت 21:51 | 65.6K بازدید | 5 دیدگاه

احساس گناه ستاره ایتالیایی؛ از همه ناراحت‌تر!

جورجینیو، ستاره خط میانی تیم ملی ایتالیا شب گذشته در رختکن استادیوم باربرا اشک ریخته است.

احساس گناه ستاره ایتالیایی؛ از همه ناراحت‌تر!

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو در دیدارهای گروهی مقدماتی مقابل سوئیس دو موقعیت از روی نقطه پنالتی را از دست داد تا حالا مقصر اول عدم صعود این تیم به جام جهانی لقب گیرد. آتزوری در هیچ یک از دو مسابقه خود مقابل سوئیس پیروز نشد و در نهایت با قرار گرفتن در رده دوم گروه، راهی مرحله پلی آف شد. اما شاگردان روبرتو مانچینی دیشب و در دیداری عجیب با یک گل مقابل مقدونیه شمالی مغلوب شدند و خیلی زود امکان صعود به جام جهانی را از دست دادند. ایتالیا دیشب 32 ضربه به سمت دروازه مقدونیه زد، اما تنها در مقابل دومین شوت این تیم در جریان 90 دقیقه مغلوب شده و فرصت صعود به فینال پلی آف را از دست داد.

1700937

جورجینیو در مصاحبه‌ بعد از بازی دیشب تلاش کرد جلوی جاری شدن اشک های خود را در مقابل دوربین بگیرد، اما این بازیکن به وضوح شرایط بسیار بدی داشت و حتی نمی توانست راحت صحبت کند. حالا کوریره دلااسپورت در گزارشی مدعی شد جورجینیو حتی در داخل رختکن نیز از همه بازیکنان ناراحت تر و ناامیدتر بود و بیشتر از هم تیمی‌های خود در ترکیب تیم ملی ایتالیا بابت این حذف غیرمنتظره احساس گناه می‌کرد.

جورجینیو در جریان مصاحبه با رای اسپورت اعتراف کرد که خاطره آن دو ضربه پنالتی از دست رفته تا آخر عمر او را آزار می‌دهد. عجیب اینجاست جورجینیو سه ضربه پنالتی آخر را برای تیم ملی ایتالیا از دست داده و با لباس چلسی هر 10 ضربه آخر خود را تبدیل به گل کرده است.

دیدگاه‌ها