کد خبر : 1816770 | 05 فروردين 1401 ساعت 22:27 | 66.5K بازدید | 3 دیدگاه

با تایید اسکالونی؛

بازگشت آگوئرو به تیم ملی آرژانتین قطعی شد

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام کرد سرخیو آگوئرو به کادر فنی این تیم اضافه خواهد شد.

بازگشت آگوئرو به تیم ملی آرژانتین قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی در اوایل فصل به دلیل مشکلات قلبی در دوران حضور در بارسلونا مجبور به خداحافظی از فوتبال شده و نتوانست فرصت چندانی برای درخشش در تیم جدید خود به دست آورد. اما خود سرخیو آگوئرو بلافاصله بعد از خداحافظی از فوتبال مدعی شد خواهان حضور در جام جهانی پیش رو بوده و قصد دارد روی نیمکت تیم ملی آرژانتین برای این تورنمنت حضور یابد.

1701048

حالا لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته نیز در مصاحبه ای این اخبار را تایید کرده و البته مدعی شد باید وظیفه و نقش سرخیو آگوئرو در کادر فنی این تیم به زودی مشخص شود. سرخیو آگوئرو در سال های اخیر رابطه بسیار خوبی با ستاره های بزرگ تیم ملی آرژانتین از جمله لیونل مسی داشته و حالا قرار است اولین گام های حضور خود در عرصه مربیگری را در جام جهانی قطر 2022 بردارد.

لیونل اسکالونی گفت: "تردیدی وجود ندارد که اخبار و شایعات اخیر در مورد بازگشت سرخیو آگوئرو به اردوی تیم ملی آرژانتین در اینجا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. من با خود سرخیو آگوئرو و رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین در این رابطه صحبت کرده ام. اما نکته مهم است که نقش و وظیفه او در اردوی تیم ملی آرژانتین به وضوح مشخص شود. ما نمی خواهیم سرخیو آگوئرو تنها به کادر اضافه شود و باید بدانیم نقش او در اردوی آلبی سلسته چیست."

دیدگاه‌ها