کد خبر : 1816771 | 05 فروردين 1401 ساعت 22:53 | 50.6K بازدید | 1 دیدگاه

مهدی بن‌عطیه:

او نیماری نیست که من می‌شناختم

مهدی بن‌عطیه، مدافع سابق و مراکشی مدعی شد نیمار در سال های اخیر دچار افت محسوسی شده است.

او نیماری نیست که من می‌شناختم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی بن‌عطیه که سال های موفقی را در تیم هایی چون رم، یوونتوس و بایرن مونیخ سپری کرده بود، حالا چند ماهی است که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. حالا مهدی بن‌عطیه در مصاحبه ای در مورد مدعیان فتح لیگ قهرمانان این فصل و البته افت شدید نیمار در سال های اخیر صحبت کرده است.

مهدی بن‌عطیه گفت: "مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان؟ من شخصا لیورپول را دوست دارم. متاسفانه شاهد حذف پاری سن ژرمن بودیم و من دوست داشتم آنها تا انتها پیش بروند. می‌توانستم رئال مادرید را در نامزدهای قهرمانی قرار دهم، اما نمایش آنها مقابل بارسلونا به من این اجازه را نداد. من واقعا یورگن کلوپ را دوست دارم و بنابراین می‌توانم بگویم لیورپول می‌تواند قهرمان این فصل شود.

1701049

ترسناک ترین مهاجم؟ من مقابل هری کین، لوییس سوارز، زلاتان، ادینسون کاوانی یا حتی الساندرو دل پیرو بازی کرده ام، اما بازیکنی که بیش از همه من را اذیت می کرد نیمار در روزهای بازی در بارسلونا بود. او غیرقابل توقف بوده و به نظر می رسید که در حال پرواز بر فراز زمین است. من در طول 10 سال گذشته نیمار را بزرگ ترین استعداد فوتبال می بینم. وقتی متوجه شدم بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، انتظار داشتم که او مرد شماره یک پروژه لقب گیرد. 

انتظار داشتم نیمار به پاری سن ژرمن کمک کند تا چندین بار فاتح لیگ قهرمانان شوند، اما او در مقاطع مهمی آسیب دید و بدشانس بود. حتی علیرغم درخشش در این مقطع، او نیماری نیست که من می شناختم.

تفاوت اصلی بین بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن؟ اسم بایرن مونیخ بسیار قوی است. هیچ بازیکنی فکر نمی کند که بالاتر از باشگاه است، حتی بازیکنی مانند فرانک ریبری که تاریخ باشگاه را عوض کرد. ریبری ستاره و پادشاه باشگاه بود، اما همیشه محترم رفتار می کرد. او همیشه برای این پیراهن بازی می کرد، اما این روند در مورد بازیکنان پاری سن ژرمن صدق نمی کند."

دیدگاه‌ها