کد خبر : 1816845 | 06 فروردين 1401 ساعت 17:11 | 22K بازدید | 2 دیدگاه

میهایلوویچ تایید کرد؛ به بیمارستان برمی گردم

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا، تایید کرد که برای ادامه روند درمانی خود به بیمارستان باز خواهد گشت.

میهایلوویچ تایید کرد؛ به بیمارستان برمی گردم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی بولونیا در جولای 2019 فاش کرد که به نوع حاد لوسمی مبتلا شده است، نوعی سرطان که بر بافت‌های خون‌ساز بدن، از جمله مغز استخوان تأثیر می‌گذارد. او بعداً پس از سه دوره شیمی درمانی تحت پیوند مغز استخوان قرار گرفت و بهبودی کامل پیدا کرد.

میهایلوویچ امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی فاش کرد که برای گذراندن یک چرخه درمانی جدید برای این بیماری به بیمارستان بازخواهد گشت. او گفت: "به من توصیه شده یک دوره درمان را شروع کنم که می تواند بیماری را در همان ابتدا از بین ببرد. 

می‌توانید ببینید که این بیماری برای برگشتن و مواجهه با کسی مثل من بسیار شجاع است. من اینجا هستم، اگر اولین درس کافی نبود، یک درس دیگر به آن خواهم داد. این مسیر زندگی است که از فراز و نشیب ساخته شده است، همچنین چالش هایی وجود دارد که می توانید در آن سقوط کنید، اما همیشه باید قدرت پیدا کنید که دوباره بلند شوید. 

1514417

میهایلوویچ در ادامه گفت: "در ابتدای هفته آینده باید کمی مرخصی بگیرم و در سنت اورسولا بستری شوم. برخلاف دو سال و نیم پیش، آرام‌تر هستم. من می‌دانم که باید چه کار کنم و شرایط متفاوت است. من تمام تلاشم را می کنم که سریعتر برگردم اما چند بازی را از دست خواهم داد.

مطمئن هستم که بچه ها من را ناامید نخواهند کرد، من با آنها می جنگم و مطمئن هستم که آنها برای من خواهند جنگید.  همچنین از هواداران بولونیا می خواهم که از آنها حمایت کنند و به آنها کمک کنند. من به زودی با تیم و با همه شما برمی گردم."

دیدگاه‌ها