کد خبر : 1816849 | 06 فروردين 1401 ساعت 17:49 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازدید دو عضو هیات رییسه از استادیوم امام رضا (ع)

دو عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از استادیوم امام رضای مشهد بازدید کردند تا نواقص احتمالی این استادیوم پیش از بازی با لبنان برطرف شود.

بازدید دو عضو هیات رییسه از استادیوم امام رضا (ع)

به گزارش "ورزش سه"، سایت فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد:«احسان اصولی و بهرام رضائیان، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به همراه حمید استیلی، مدیر تیم ملی امروز صبح از مجموعه ورزشگاه امام رضا (ع) وضعیت چمن، رختکن و سایر امکانات این مجموعه بازدید کردند. مسئولين ورزشگاه امام رضا (ع) نیز در اين بازديد درباره روند آماده‌سازی استادیوم برای نخستین بازی ملی بین‌المللی توضیحاتی ارائه کردند. انتظار مى رود نخستين بازى رسمى تيم ملى فوتبال ايران در مشهد مقدس در اين استاديوم با شرايط مناسب و ايده آلى برگزار شود.»

این بازی سه شنبه 9 فروردین در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می شود و اولین بازی رسمی تیم ملی فوتبال ایران در سال های اخیر است که در استادیومی غیر از آزادی تهران برگزار خواهد شد. این می تواند بدعت خوبی برای انتقال بازی های تیم ملی به شهرستان ها باشد. البته به خاطر شیوع ویروس کرونا و بر اساس اعلام مسئولین بهداشتی شهر مشهد این دیدار در غیاب تماشاگر برگزار می شود.

دیدگاه‌ها