کد خبر : 1816960 | 07 فروردين 1401 ساعت 18:15 | 59.4K بازدید | 22 دیدگاه

خوان لاپورتا:

بله، به رئال 4 نشان دادم ولی قصدم توهین نبود

رئیس بارسا به حواشی ایجاد شده نسبت به انتشار تصویرش پس از ال کلاسیکو پاسخ داد.

بله، به رئال 4 نشان دادم ولی قصدم توهین نبود

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا هفته پیش با برتری 4-0 بارسا در زمین رئال به اتمام رسید. بدبین‌ترین هوادار رئال نیز تصور چنین شکست پرگل خانگی را نداشت.

1677357

شادی بارسایی ها در رختکن بازتاب زیادی در رسانه ها داشت و البته این شادی فقط مختص بازیکنان و کادر فنی نبود. مسئولان باشگاه و در راس آن، خوان لاپورتا رئیس باشگاه نیز بسیار خوشحال بودند و روی چمن برنابئو عکسی به یادگار گرفتند. در این تصویر لاپورتا با دست خود عدد 4 را نشان می داد که خشم رئالی ها را به همراه داشت اما رئیس معتقد است هیچ بی احترامی و توهینی به باشگاه مادریدی نکرده است.
 

1647310

 

لاپورتا در مصاحبه جدید خود و در مورد شرایط بارسا گفت:« شروع خوبی در فصل جاری نداشتیم و پستی بلندی های زیادی را پشت سر گذاشته ایم. حالا شرایط با ژاوی عالی پیش می رود و می توان گفت که بارسا برگشته است. رئال در طول فصل بیشتر روی 14 بازیکن خود حساب کرده و حالا دوره افت را پشت سر می گذارد. هدف ما کسب پیروزی در تمام بازی های باقیمانده است و سپس خواهیم دید برای قهرمانی شانس داریم یا خیر. این چالشی بزرگ برای ماست و البته همواره از چنین چالش هایی استقبال می کنیم.»

1701334

 

لاپورتا در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از انتشار تصویر جنجالی خوشحالی روی چمن برنابئو گفت:« برای رئال همیشه احترام قائلم. قبل از ال کلاسیکو هواداران رئال به احترام رئیس درگذشته بارسا سکوت کردند که حرکتی قابل احترام و جوانمردانه بود. همیشه بین دو باشگاه احترام متقابل وجود داشته است. وقتی دیداری به این اهمیت را با 4 گل برنده می شوید، طبیعی است که بی حد و حصر خوشحال شوید. با مدیران باشگاه عکسی به یادگار گرفتیم و نشان دادن عدد 4 توهینی به هیچکس نبود. قصد آزردن هواداران رئال را نداشتم. ما پس از مدت ها بحران به شرایط خوب امروز رسیده ایم و طبیعی است که خوشحال تر از همیشه باشیم. همه بیش از اندازه هیجان زده بودیم و در آن شرایط بود که عکس به ثبت رسید.»

دیدگاه‌ها