کد خبر : 1817033 | 08 فروردين 1401 ساعت 13:13 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

در تصاویر تبلیغاتی فرانسه

دلیل غیبت امباپه مشخص شد

وکیل کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، توضیحاتی را درباره غیبت این بازیکن در تصاویر تبلیغاتی حامیان مالی این تیم ارائه کرد.

دلیل غیبت امباپه مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، عدم حضور کیلیان امباپه در تصاویر تبلیغاتی مربوط به حامیان مالی تیم ملی فرانسه شایعاتی را در پی داشته است. 
این مهاجم پی اس جی با غیبت در این مراسم که روز سه‌شنبه انجام شد در واقع توافق سال 2010 که مربوط به حقوق و وظایف تعیین شده برای بازیکنان حاضر در تیم ملی فرانسه است را زیر پا گذاشت. 
دلفین ورهیدن، وکیل این بازیکن، در واکنش به شایعات و جنجال ایجاد شده در مصاحبه با تیم توضیحاتی را در این باره ارائه کرد. او مدعی شد که بر اساس این قرارداد هر بازیکن از ابتدای حضورش در تیم ملی تا پنج سال پس از بازنشستگی باید به تعهدات حامیان مالی پایبند باشد که مدت زیادی به نظر می‌رسد. 
این وکیل به تیم گفت:« این اولین مشکل برای ماست چون در این صورت این قرارداد از 18 سالگی تا 40 سالگی کیلیان ادامه خواهد داشت. چنین تعهد طولانی مدتی منطقی نیست. این موارد در سال 2010 تصویب شده و جهان در سال 2022 تغییرات زیادی داشته است.»
ورهیدن امیدوار است که تغییراتی در این قانون صورت بگیرد تا بازیکن بتواند حق عدم همکاری با بعضی از حامیان مالی که با ارزش‌های او در تضاد است را داشته باشد. 
او در این باره اظهار داشت:« این تصویر مستقیما با ارزش هر بازیکن مربوط است. این ارزش‌ها در هر تبلیغات به چشم می‌آیند. این که بازیکن بتواند در تبلیغاتی حضور پیدا کند که با شرایط او سازگاری دارد طبیعی است. آنها نقش الگو را برای مخاطبان جوان ایفا می‌کنند. این نقش باید با دقت و احتیاط زیاد همراه باشد.»

دیدگاه‌ها