کد خبر : 1817069 | 08 فروردين 1401 ساعت 17:20 | 22.2K بازدید | 11 دیدگاه

مقدونیه حریفی دشوار است

سانتوس: قلبم نمی‌کِشد، باید و باید به جام‌جهانی برویم

سرمربی پرتغال در نشست خبری امروز خود گفت که پرتغال باید خیلی زود پرونده بازی با مقدونیه را به سود خود ببندد و چیزی را به دقایق پایانی موکول نکند، چون دیگر تحمل استرس ندارد.

سانتوس: قلبم نمی‌کِشد، باید و باید به جام‌جهانی برویم

lبه گزارش "ورزش سه"، فردا تیم ملی پرتغال در بازی نهایی پلی آف صعود به جام جهانی قطر میزبان مقدونیه شمالی است. دیداری که کمتر کسی تصورش را داشت چرا که به نظر می رسید ایتالیا بتواند از سد مقدونیه گذر کرده و با پرتغال جدالی حساس و جذاب را برگزار کند. پرتغال در بازی نیمه نهایی توانست از سد ترکیه عبور کند و منتظر ایتالیا بود اما در نهایت مقدونیه مانع نهایی این تیم برای راهیابی به جام جهانی شد.

1613928

 

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال در نشست خبری این بازی و در مورد اینکه از عدم رویارویی با ایتالیا خوشحال است، گفت:« خیر، من خوشحال نیستم. خوشحالم چون پرتغال ترکیه را شکست داد و بازی خوبی انجام دادیم. ترکیه حریف سختی بود ولی می دانستیم که باید برنده شویم. ما همه توان را برای صعود به جام جهانی گذاشته ایم و فردا شب نیز با 100 درصد انرژی در زمین حاضر خواهیم شد.»

تفاوت های بازی با ترکیه:« ما ترکیه را خوب آنالیز کرده بودیم و سازمان دفاعی و تهاجمی آنها را می شناختیم. اکنون ساختار دفاعی مقدونیه را تجزیه و تحلیل می کنیم. می دانم که برای بازی فردا هم باید از لحاظ فیزیکی در اوج باشیم و هم تاکتیکی. مقدونیه ما را دچار دردسر خواهد کرد ولی در این بازی بیشتر از اینکه کدام بازیکنان در میدان خواهند بود، پویایی و تحرک تیم و نیز پایبند ماندن به ایده تاثیرگذار هستند.»

1701519

 

شناخت از مقدونیه:« روی کاغذ ما تیم قوی تری هستیم ولی اگر فکر کنیم حریفی ضعیف در پیش را داریم، سخت پشیمان خواهیم شد. ما مقدونیه را می شناسیم و با احترام به این تیم و با همه قدرت وارد میدان می شویم.  این بازی می تواند بازی مرگ و زندگی آنها باشد، اما برای ما نیز چنین است. با فداکاری، قاطعیت، سختکوشی و روحیه بالا می توانیم پیروز شویم.»

جلوگیری از به دردسر افتادن مثل بازی با ترکیه:« این هدف ماست و چیزی که می خواهم ولی نمی دانم در بازی چه رخ خواهد داد. من پیشگو نیستم. از بیرون همه چیز برای ما ساده به نظر می رسد ولی داخل زمین است که نتیجه تعیین می شود. من به عنوان مربی ایده هایم را به تیم منتقل می کنم ولی درون زمین همه چیز به بازیکنان بستگی دارد. دوست دارم تیم برنده شود و بی دردسر صعود کند. سنم بالا رفته و قلبم دیگر تاب و تحمل فشار و استرس را ندارد. باید ببریم، ببریم، ببریم و به جام جهانی برویم.»
 

دیدگاه‌ها