کد خبر : 1817081 | 08 فروردين 1401 ساعت 18:09 | 7.6K بازدید | 5 دیدگاه

هجمه‌ها نسبت به اسکوچیچ عادلانه نیست؛

بادامکی: به توئیت آقای براتی زیاد اهمیت داده شد

پیشکسوت فوتبال مشهد معتقد است به توئیت احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون در مورد برکناری اسکوچیچ بیش از حد اهمیت داده شده است.

بادامکی: به توئیت آقای براتی زیاد اهمیت داده شد

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامی بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگویی در رابطه با میزبانی شهر مشهد از بازی تیم ملی فوتبال ایران اینطور صحبت هایش را ضمن تبریک سال نو آغاز کرد: اتفاق بسیار خوب و قشنگی است که در مشهد رخ داده است. فکر می کنم اولین بار است که یک بازی رسمی را در شهرستان برگزار می کنند. با شرایطی که استادیوم امام رضا و شهر مشهد دارد و همت هیئت فوتبال، فکر می کنم این اتفاق خوب و فرخنده افتاد و تیم به مشهد آمد. به خصوص اینکه حضور تماشاگران هم آزاد شد و یک روز به یادماندنی در تاریخ ورزش مشهد اتفاق افتاده است.
او در واکنش به این سوال که روحیه بازیکنان پس از شکست مقابل کره جنوبی چطور است، بیان کرد: به نظرم از نظر روحی و روانی خوب هستند. همه با انگیزه منتظر یک بازی خوب برابر لبنان هستند.
بادامکی در رابطه با انتقادات زیاد از اسکوچیچ پس از شکست مقابل کره‌جنوبی توضیح داد: این هجمه ها یک مقدار عادلانه نباشد. به هر حال آقای اسکوچیچ از روزی که آمده، نتایج فوق العاده ای با تیم ملی گرفته است. باخت هم برای هر تیمی پیش می‌آید. فکر نمی کنم با یک باخت باید این همه هجمه علیه ایشان رخ می‌داد. حالا طبق صحبت هایی که مسئولین فدراسیون و هیئت رئیسه انجام داده اند، ایشان قطعا به کارشان ادامه می دهند. الان آقای اسکوچیچ مربی تیم ملی ماست و وظیفه ماست که حمایت کنیم؛ مخصوصا قبل از یک بازی رسمی. درست است که تیم صعود کرده و شاید مسابقه با لبنان اهمیت واقعی اش را نداشته باشد ولی به نظرم این هجمه ها درست نبود و ما باید کنار هم باشیم و بتوانیم به هم کمک کنیم.
سوال دیگر از بادامکی در رابطه با توئیت احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه بود و او در مورد این مسئله بیان کرد: این سوال را باید از خود ایشان پرسید. البته خیلی هم به این موضوع پرداخته شد و موضوع را بزرگ کردند.
او سپس در واکنش به این سوال که براتی یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون است و اینچنین توئیت کرده است، افزود: بله ولی خب من فکر می کنم ما دوست داریم شرایط را بزرگ تر از چیزی که هست نشان بدهیم و همین کار را سخت می کند.
سوال آخر از هافبک سابق پرسپولیس و ابومسلم خراسان در رابطه با حضور بانوان در بازی روز آینده تیم ملی بود و او در واکنش به این سوال گفت:  به امید خدا فکر می‌کنم فردا این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها