کد خبر : 1817099 | 08 فروردين 1401 ساعت 21:55 | 23.4K بازدید | 4 دیدگاه

شایعات صحت ندارند

انریکه: چند بار بگویم در قطر مربی اسپانیا خواهم بود؟

لوئیس انریکه بار دیگر شایعات جدایی اش از اسپانیا پیش از جام جهانی را تکذیب کرد.

انریکه: چند بار بگویم در قطر مربی اسپانیا خواهم بود؟

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا پس از پیروزی در بازی دوستانه برابر آلبانی فردا به مصاف ایسلند خواهد رفت. لاروخا که سهمیه حضور در جام جهانی را چندی پیش قطعی کرد، به دنبال آماده سازی هر چه بهتر خود برای حضور در این رقابت هاست.

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا در نشست خبری قبلی خود گفته بود که قراردادش را تمدید نکرده تا در صورت ناکامی در جام جهانی، فدراسیون فوتبال اسپانیا در تصمیم گیری راحت تر عمل کند.

1673671

 

امروز شایعاتی در مورد علاقه منچستریونایتد به انریکه منتشر شد ولی او همه این شایعات را تکذیب کرد و گفت:« من در قطر سرمربی اسپانیا خواهم بود و سپس خواهیم دید که چه می شود. کسی در این مورد تردید دارد؟ چند بار باید این را تکرار کنم؟ هیچ چیزی بیشتر از اینکه در قطر روی نیمکت تیم کشورم قرار داشته باشم، برایم جذاب و وسوسه انگیز نیست. فدراسیون به دنبال جانشین برای من است؟ هر موضعی در این زمینه را درک می کنم.»

بازی های دوستانه:« اغلب برابر تیم های بزرگ و سطح بالا بازی دوستانه داشته ایم و اگر برابر حریفان سطح پایین تر قرار بگیریم و شکست بخوریم، محک خوبی خواهد بود. اینگونه تیم ها معمولا بازی بسته ای انجام می دهند و برای خط حمله ما می تواند یک آزمون خوب و سخت باشد. از سوی دیگر برای خط دفاعی ما نیز محک مناسبی است تا در برابر ضدحملات خودشان را امتحان کنند.»

انریکه در مورد معیارهای دعوت از بازیکنان به تیم ملی گفت:« نمی توانم به شما بگویم، اما اگر کمی مطالعه کنید و به دنبال سابقه باشید، من هرگز از آزمون و خطا دست برنداشته ام، چون برنامه ها خیلی سریع تغییر می کنند. مثلا بازیکنی آسیب می بیند و برنامه طبعا تغییر می کند. شما خیلی زود باید برای یک بازی دیگر آماده شوید. کاش بازیکنان جدیدتری هم اضافه شوند و فرمی باورنکردنی از خود ارائه دهند.»

دیدگاه‌ها