کد خبر : 1817147 | 09 فروردين 1401 ساعت 12:56 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی امارات: برای پلی‌آف مبارزه خواهیم کرد

آروآبارنا سرمربی تیم ملی امارات اعلام کرد، بازیکنان این تیم برای دیدار با کره جنوبی در آخرین مرحله از رقابت های مقدماتی آسیایی جام جهانی 2022 آمادگی کامل دارند.

سرمربی امارات: برای پلی‌آف مبارزه خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، رودولفو آروآبارنا در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی برای ما بسیار مهم است. نتیجه این بازی کسب جایگاه سومی را برای ما تضمین می‌‌کند و ما می‌توانیم به پلی آف آسیا راه پیدا کنیم. به خوبی می دانیم که کره حریف قدرتمند و مهمی است اما ما تا آخرین دقیقه بازی خواهیم جنگید تا با حمایت هوادارانی که در این دیدار سرنوشت ساز کنار تیم ایستاده‌اند، فرصت صعود را حفظ کنیم.

او اضافه کرد: آماده سازی برای این دیدار هم مانند هر تقابل دیگری پیش می‌رود. ما در خصوص برخی از نکات بازی قبلی مقابل عراق با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و در تلاشیم روی نقاط ضعفی که در آن بازی داشتیم کار و آنها را جبران کنیم تا اشتباهات‌مان را مقابل کره جنوبی تکرار نکنیم؛ به خصوص که آخرین فرصت برای ما خواهد بود. من برای صعود به پلی آف آسیا، به بازیکنان تیمم اعتماد دارم.

سرمربی امارات در خصوص عدم حضور علی مبخوت بهترین گلزن این تیم در این بازی توضیح داد: ما بازیکنان برجسته ای داریم که غیبت آقای گل‌مان علی مبخوت که بازیکنی بزرگ و با تجربه بین المللی است را جبران می‌کنند اما من نام خاصی برای جایگزینی او ذکر نخواهم کرد. گروهی از بازیکنان هستند که می‌توانند به جای او بازی کنند.

آروآبارنا در پاسخ به سوالی درباره تفاوت تیم های ملی عراق و کره جنوبی گفت: بازی قبلی ما با عراق بسته و تاکتیکی بود و در برخی قسمت‌ها باعث می‌شد بیننده خسته شود اما تیم کره جنوبی مانند عراق با توپ مستقیم بازی نمی‌کند، بلکه با مالکیت توپ بازی می‌کند که این مسئله مسابقه را جذاب تر می‌کند.

دیدگاه‌ها