کد خبر : 1817149 | 09 فروردين 1401 ساعت 13:14 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی عراق: می‌دانیم که پیروزی بر سوریه کافی نیست

سرمربی تیم ملی عراق گفت که در این مدت روی بعد روانی بازیکنان کار کرده و نتیجه آن، پیروزی بر امارات بود.

سرمربی عراق: می‌دانیم که پیروزی بر سوریه کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق با امید صعود به دیدار پلی آف مقدماتی جام جهانی، به مصاف سوریه می رود. عبدالغنی شهد سرمربی عراقی ها در نشست خبری پیش از این بازی گفت که این دیدار برای آنها حکم فینال را دارد.

شهد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار افزود: می دانیم که پیروزی در دیدار امروز کافی نخواهد بود چرا که این فرصت برای تیم ملی امارات همچنان وجود دارد.

وی ادامه داد: تیم ملی سوریه با وجود اینکه امیدی به صعود ندارد، مطمئنا تمایل دارد تا سطح کیفی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و نتیجه خوبی را کسب کند.

وی افزود: بعد روانی یکی از مهم ترین راه های موفقیت است و ما علاوه بر بعد فنی روی آن کار کرده ایم و هر زمان که بازیکنان ما وظایف خود را انجام دهند در جایگاه خوبی قرار می گیریم.

شهد گفت: این همان چیزی است که در مقابل امارات اتفاق افتاد، جایی که رقیب نتوانست موقعیت های زیادی را به دست آورد.

وی افزود: فوتبال در حال حاضر به همان اندازه که به دنبال کسب نتیجه است به دنبال ارائه بازی خوب نیست و ما باید مسیر تیم ملی عراق را اصلاح کنیم. من قبلاً با عدنان درجال، رئیس فدراسیون عراق در این زمینه گفتگو کرده بودم.

امجد عطوان بازیکن تیم ملی عراق نیز در همین نشست خبری گفت: شیرهای رافدین کاملا آماده هستند و بازی سوریه برای ما بسیار مهم است. هدف ما پیروزی در این بازی بدون توجه به نتیجه بازی امارات و کره جنوبی است.

عطوان ادامه داد: حضور عبدالغنی شهد به عنوان سرمربی روحیه بازیکنان ما را بالا برد و این چیزی است که در تمرینات شاهد آن بودیم و در مقابل امارات بازتاب مثبتی داشت.

دیدگاه‌ها