کد خبر : 1817150 | 09 فروردين 1401 ساعت 13:17 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

پائولو بنتو: برای بازی با امارات خسته‌ایم

پائولو بنتو پیش از بازی مقابل امارات تاکید کرد کره جنوبی در این بازی برای کسب سه امتیاز و تثبیت صدرنشینی خود وارد زمین خواهد شد.

پائولو بنتو: برای بازی با امارات خسته‌ایم

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار با امارات گفت: ما برای پیروزی مقابل تیم ملی امارات و تثبیت صدرنشینی خود در گروه A مسابقات انتخابی آسیا برای جام جهانی به امارات آمده‌ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: من 11 بازیکن برترم را برای این دیدار انتخاب می‌کنم و روی استفاده از بازیکنان نیمکت نشین ریسک نخواهم کرد زیرا نتیجه این بازی در حفظ روند پیروزی ها و صدرنشینی گروه مهم است.

سرمربی تیم ملی کره با تاکید بر اینکه همه مسابقات مهم است، گفت: هدف ما این است که در وهله اول مسابقات مقدماتی را به پایان برسانیم و سپس صلاحیت خود را برای صعود به جام جهانی تایید کنیم.

پائولو بنتو خاطرنشان کرد: به دلیل مسافت طولانی که از سئول تا دبی طی کردیم، خستگی بازیکنان و همچنین کمبود وقت، بعد از بازی با ایران فرصت کافی برای استراحت و آماده سازی برای این بازی نداشتیم.

وی افزود: قبل از رویارویی با امارات به برخی از بازیکنان استراحت بیشتری دادیم تا به خوبی ریکاوری کنند زیرا هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است و برای این بازی غایب قابل توجهی که مانع از نمایش قوی ما در طول مسابقه شود، نداریم.

همچنین کیم یانگ، ملی پوش کره جنوبی که با سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شده بود به نوبه خود بر اهمیت بازی تیمش مقابل امارات در آخرین بازی مرحله مقدماتی آسیایی جام جهانی و لزوم کسب پیروزی در این بازی تاکید کرد و گفت: صعود به جام جهانی به این معنی نیست که در طول مسابقه سست خواهیم شد.

کیم با بیان اینکه بازیکنان کره جنوبی بدون در نظر گرفتن شرایط بقیه بازی ها، تلاش خواهند کرد تا بهترین عملکرد خود را در طول مسابقه ارائه دهد، گفت: ما بازی را جدی انجام خواهیم داد تا صدرنشینی خود را در گروه A قطعی کنیم.

دیدگاه‌ها