کد خبر : 1817151 | 09 فروردين 1401 ساعت 13:29 | 17.5K بازدید | 5 دیدگاه

رنار: باید در رنکینگ فیفا به رتبه بالاتر صعود کنیم

سرمربی تیم ملی عربستان گفت که دیدار امروز برابر استرالیا برای صعود در رنکینگ فیفا بسیار حائز اهمیت است.

رنار: باید در رنکینگ فیفا به رتبه بالاتر صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان بر اهمیت پیروزی در دیدار امروز مقابل استرالیا در شهر جده، در آخرین دور از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 تاکید کرد. او گفت به آنچه که تیم ملی عربستان تاکنون ارائه کرده، افتخار می کند.

رنار در نشست خبری پیش از دیدار امروز برابر استرالیا گفت: ما امروز آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی که طولانی هم بود را انجام خواهیم داد. برایمان این مسئله مهم است که مسابقات مقدماتی جام جهانی را به خوبی به پایان برسانیم، به خصوص که بازی در خانه و در حضور هواداران ما برگزار می شود.
وی افزود: من همیشه می گویم وقتی لباس منقش بر پرچم کشورت را بر تن می کنی، باید از جان و دل مایه بگذاری، به اینکه نماینده کشورت هستی افتخار کنی و تمام تلاشت را برای خوشحال کردن هواداران انجام دهی.
وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب مهاجم تیم ملی عربستان در دیدار امروز مقابل استرالیا گفت: شما همیشه می خواهید همه چیز را زودتر بدانید. ما 4 مهاجم داریم و همه آنها در مسابقات مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشتند، به خصوص صالح الشهری و فراس البریکان. من مشکلی در این زمینه ندارم، اما مهم‌ترین چیز حضور موثر آنها در باشگاه‌هایشان است.

1701643
وی در مورد دیگر مهاجم تیم ملی عربستان یعنی عبدالله الحمدان نیز پاسخ داد: از زمانی که او از الشباب جدا شده است، هیچ حضور موثری در تیم الهلال نداشته است و من از این بابت ناراحت هستم.  من هنوز به پتانسیل او اعتقاد دارم و او بازیکن مهمی برای آینده فوتبال عربستان است.
وی افزود: همیشه باید رده‌بندی فیفا را در نظر بگیرید، بنابراین پیروزی در هر مسابقه‌ای که انجام می‌دهید همیشه مهم است. ما فرصت صعود در رنکینگ فیفا را داریم و بازی امروز به همین دلیل بسیار مهم است.
رنار در پایان گفت: به آنچه در مسابقات مقدماتی آسیا ارائه کردیم افتخار می کنم و همه از عملکرد تیم عربستان لذت بردند. امروز دستیارم (محمد امین) را با خود به کنفرانس آوردم زیرا می خواستم از همه کسانی که در کنارم بودند از جمله کادرفنی و پزشکی تشکر کنم. من در کسب این موفقیت تنها نیستم بلکه کادری زیبا و فوق العاده دارم و اعضای تیم حق دارند پس از کسب موفقیت ها و پشت سر گذاشتن مشکلات جشن بگیرند.

دیدگاه‌ها