کد خبر : 1817157 | 09 فروردين 1401 ساعت 14:00 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

اطمینان بارسا از دروازه؛ حضور تراشتگن و بازگشت اینیاکی

به نظر می‌رسد که خیال ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از دروازه این تیم در فصل آینده راحت است.

اطمینان بارسا از دروازه؛ حضور تراشتگن و بازگشت اینیاکی

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن این فصل عملکرد بسیار خوبی در ترکیب بارسا نداشته اما مدیران و کادر فنی این تیم همچنان به او اعتماد کامل دارند و تصمیمی برای جایگزینی او در فصل آینده نگرفته‌اند. 
این دروازه‌بان آلمانی جایگاه ثابتی در پروژه ژاوی برای فصل آینده دارد. این مربی جوان معتقد است که او بهترین دروازه‌بان جهان در زمینه بازی با پا است که اهمیت زیادی برای این تیم و سبک بازی بارسا تحت هدایت او دارد. 
به همین دلیل به نظر می‌رسد که تراشتگن فصل آینده هم پیراهن شماره یک بارسا را به تن کند، اما احتمال این که دروازه‌بان دوم بارسا تغییر کند بسیار زیاد است، چرا که کادر فنی این تیم خواهان بازگشت اینیاکی پنیا به نوکمپ است. 

 

1701652


این دروازه‌بان به صورت قرضی به گالاتاسرای ملحق شده اما در جریان دیدار برابر بارسا در مرحله یک هشتم لیگ اروپا توانست نمایش بسیار خوبی را از خود ارائه کرده و توجه کادر فنی را جلب کند. 
او تا سال 2023 با بارسا قرارداد دارد و باید دید که آیا حاضر است که باز هم روی نیمکت بارسا نشسته و این بار ذخیره اصلی تراشتگن باشند یا خیر، خصوصا که آخرین فصل قراردادش با بارسا را سپری خواهد کرد و هنوز تصمیمی برای تمدید این قرارداد گرفته نشده است. 
اینیاکی پنیا پیش از این وقتی فهمید که ژاوی در حال بررسی بازی اوست بسیار خوشحال شده بود اما باید به این نکته هم توجه کرد که اگر این بازیکن در گالاتاسرای بماند دقایق بیشتری فرصت بازی پیدا خواهد کرد که اهمیت بسیاری برای او دارد. 
در هر حال این بازیکن و باشگاه بارسلونا باید تمامی جوانب را در نظر بگیرند اما ژاوی به وضوح اعلام کرده که خواهان بازگشت او به بارسا در فصل آینده است.

دیدگاه‌ها