کد خبر : 1817160 | 09 فروردين 1401 ساعت 14:28 | 17.4K بازدید | 3 دیدگاه

اعلام ترکیب لبنان مقابل ایران

نفرات اصلی تیم ملی لبنان در دیدار با شاگردان دراگان اسکوچیچ مشخص شدند.

اعلام ترکیب لبنان مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لبنان که امید بسیار اندکی برای قرار گرفتن در رده سوم گروهی، مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا و صعود به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها را دارد، عصر امروز در آخرین مسابقه‌اش به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

مصطفی مطر، ماهر صبرا، نور منصور، حسین زین، جوان اومری، محمدعلی الدهینی، هلال الحلوه، محمد حیدر، محمد قدوح، جهاد ایوب و حسین الدر ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر ایوان هاسک در ترکیب تیم ملی لبنان مقابل ایران قرار گرفته‌اند.

تیم ملی لبنان که در دیدار رفت مقابل ایران با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از پنج مسابقه اخیرش در دور مقدماتی فقط یک امتیاز به دست آورده و چهار باخت داشته، امروز به دنبال یک نتیجه مطلوب برابر شاگردان دراگان اسکوچیچ است.

گفتنی است، دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان در چارچوب مسابقات هفته دهم مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز خواهد شد.

ترکیب تیم ملی لبنان در دیدار امروز مقابل ایران نسبت به مسابقه اخیرش برابر سوریه که با سه گل شکست خورد، سه تغییر داشته که نور منصور، هلال الحلوه و حسین الدر به جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم اضافه شده‌اند.

دیدگاه‌ها