کد خبر : 1817216 | 09 فروردين 1401 ساعت 19:03 | 25.6K بازدید | 8 دیدگاه

از قرعه دلخواه در قطر تا مصدومیت ستاره تیم ملی

سیاتیک دردسرساز برای وحید امیری

وحید امیری می‌گوید فدراسیون باید بازی های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی مهیا کند تا بازیکنان بیشتر در کنار یکدیگر بازی کنند.

سیاتیک دردسرساز برای وحید امیری

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که به دلیل مصدومیت دیدار امروز تیم ملی برابر لبنان را از روی سکوها تماشا کرد، پس از پیروزی ایران در این مسابقه در این باره گفت: متاسفانه من یک مصدومیت داشتم که مزمن شده بود و بعد از بازی با کره شرایطم حادتر شد که امروز با صلاحدید کادرفنی و پزشکان تیم استراحت کردم. انشاالله در خدمت باشگاه هستیم. مشکل سیاتیک دارم که در این مدت اذیتم کرد و تقریبا یک ماه است که این مصدومیت را دارم و با آن بازی کرده‌ام. متاسفانه بخاطر شرایط پروازی و اختلاف ساعتی باعث شد مصدومیت من تشدید شود. باید MRI بگیریم تا ببینیم شرایط چطور است.

امیری در خصوص شکست ایران مقابل کره جنوبی در بازی قبل گفت: ما با ۵۰ درصد از بازیکنان‌مان به کره رفتیم. در گذشته هم اینطور بود که ما همیشه در کره تحت فشار بازی می‌کردیم؛ البته نمی‌خواهم باخت تیم ملی را توجیه کنم اما فکر می‌کنم با توجه به روند تیم ملی در انتخابی جام جهانی می‌شود یک شکست را به این تیم آوانس داد.

او در خصوص بازی امروز توضیح داد: ما لبنان را آنالیز کرده بودیم و دیده بودیم که آنها در خارج از خانه عقب بازی می‌کنند و در همه بازی ها یا مساوی کرده بودند و یا با اختلاف یک گل باخته بودند. گل زدن به آنها سخت بود اما خدا را شکر توانستیم در نیمه اول هم به گل برسیم و توانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم و به صدر جدول برسیم. این را هم باید در نظر گرفت که بازی مقابل تیم های عربی حساس تر و سخت تر است.

امیری در ادامه گفت: با توجه به شرایطی که ما در بحرین داشتیم و شرایط فدراسیون، تیم ملی مسیر خیلی سختی را طی کرد. جا دارد دست تک تک بازیکنان و کادرفنی و تدارکات و پزشکی را ببوسم که زحمت زیادی کشیدند.

او سپس با تاکید بر لزوم برگزاری بازی های دوستانه خوب گفت: الان ارکان فدراسیون باید خودشان را نشان بدهند و بازی های تدارکاتی خیلی خوبی برای تیم ملی مهیا کنند. بازیکنان علاوه بر اینکه باید در بازی های بزرگ بازی کنند، باید کنار هم باشند. در بازی با کره بعضی بازیکنان فقط یک جلسه در کنار تیم بودند. هر بازیکنی با تفکر خاص باشگاهی خودش در تیم ملی قرار می‌گیرد. اگر شرایطی باشد که زودتر کنار هم باشیم قطعا می‌توانیم شرایط بهتری رقم بزنیم. امیدوارم بازی های خوبی انجام بدهیم و تدارک خوبی ببینیم. تیم ملی ایران اینهمه استعداد و قدرت  دارد که بتوانیم این افتخار را کسب کنیم و از مرحله گروهی بالا برویم و حتی بالاتر هم برویم. ما پتانسیل های خیلی خوبی در کشور داریم. جوان های خوبی در تیم ملی داریم و همه استعداد هایی هستند که اگر بیشتر بها داده شود و بیشتر کنار هم باشند حرف های زیادی برای گفتن دارند.

دیدگاه‌ها