کد خبر : 1817218 | 09 فروردين 1401 ساعت 19:12 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

خشن‌ترین نمایش یک تیم ملی مقابل ایران

پایان خوش با سردار و جهانبخش

تیم ملی ایران با نمایشی کاملا برتر نسبت به لبنان موفق به کسب پیروزی در این دیدار شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دراگان اسکوچیچ آخرین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی را در حالی با پیروزی دو بر صفر مقابل لبنان به پایان رساندند که از نظر آماری نیز کاملا برتر نسبت به حریف خود بودند و اگر دقت بیشتری داشتند، می‌توانستند با گل‌های بیشتر این دیدار را به پایان برسانند.

تیم ملی ایران در روزی که دو گل تماشایی روی کارهای تیمی توسط سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به ثمر رساند و آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی را با خاطره‌ای خوش تمام کرد، ۷۳ درصد مالکیت توپ را در مقابل ۲۷ درصد مالکیت توپ لبنان در اختیار داشت تا از این حیث مشخص شود برتری مطلقی ثبت کرده است.

شاگردان اسکوچیچ در این دیدار هشت شوت در مقابل سه شوت بازیکنان لبنان زدند که سهم آنها فقط یک ضربه در چارچوب و سهم ملی‌پوشان ایران ۴ شوت در چارچوب بود که دو ضربه تبدیل به گل شد.

آمار پاس بازیکنان تیم ملی ایران نیز بسیار بالاتر از حریف‌شان بوده و آنها توانستند ۵۶۴ پاس با دقت ۸۸ درصدی در مقابل ۲۱۵ پاس با دقت ۶۹ درصدی بازیکنان لبنان را ثبت کنند و چهار شانس گل در مقابل دو شانس گل رقیب خود داشته باشند.

در روزی که لبنانی‌ها هیچ کرنری به دست نیاوردند و ۱۲ خطا و دو کارت زرد داشتند، شاگردان اسکوچیچ ۵ کرنر به دست آوردند و خلق موقعیت کردند که البته هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

1701728

دیدگاه‌ها