کد خبر : 1817227 | 09 فروردين 1401 ساعت 19:50 | 27.2K بازدید | 3 دیدگاه

خشن و بی‌پروا؛ مثل لبنان مقابل ایران (عکس)

صحنه خطای سنگینی که مدافع لبنان در همان دقایق ابتدایی بازی روی اللهیار صیادمنش داشت، مشخص کرد که حریف همانند بازی رفت، با خشونت زیادی در این جدال حاضر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در شرایطی مقابل لبنان بار دیگر به برتری دست یافت که حریف در این بازی نیز چه از حیث خشونت فردی و چه درگیری‌های در جریان بازی، شرایط عجیبی را مقابل ستاره‌های ایران به نمایش گذاشت.

داور چینی این بازی در شرایطی تنها به دادن دو کارت زرد به لبنانی‌ها بسنده کرد که حریف بارها ساق بازیکنان تیم ملی را هدف قرار داد و در چند صحنه دیگر هم بعد از ناکامی مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ، به دنبال ایجاد درگیری لفظی بود.

لبنانی‌ها که در بازی رفت نیز بارها با اتکا به خطا دنبال متوقف کردن بازیکنان ایران بودند، اینبار هم در همان دقایق ابتدایی خطای سختی را روی اللهیار صیادمنش مرتکب شدند که در عین ناباوری، داور بازی اعتقادی به این موضوع نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

صیادمنش اما تنها هدف بازیکنان خشن لبنانی نبود و دیگر مهره‌های تکنیکی تیم ملی نیز بارها با خطای لبنانی‌ها از هدف عبور از یار مستقیم خود ناکام ماندند.

لبنانی‌ها البته کاملا خوش‌شانس بودند که خشونت آنها در این جدال با سوت‌های داور و سود بردن از کارتش چندان همراه نبود و تنها دو کارت زرد و بارها تذکر نصیب این تیم شد.

شاید جدی‌ترین جدال لفظی بازی متعلق به علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی با مدافع لبنانی بود که عاصی از خشونت وی جنگ لفظی شدیدی را بین طرفین شکل داد که اینبار هم با وساطت داور و فرا خواندن طرفین به آرامش بدون اتفاق بزرگتری پایان یافت.

فو مینگ که نشان داد علاقه زیادی به سوت و دادن کارت زرد ندارد، در نهایت اما موفق شد این بازی پر تنش و خطا را با مدیریتی مناسب به پایان برساند. داور ٣٩ ساله و اهل چین که پیش از نیز میانگین نزدیک به چهار کارت زرد را در هر بازی ثبت کرده بود، در این بازی هم با دادن دو کارت به لبنانی‌ها و یک کارت به شاگردان دراگان اسکوچیچ، همین روند و میانگین را حفظ کرد تا مدیریت خود را در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به رخ بکشد.

1701742
1701743
1701744
1701745

 

دیدگاه‌ها