کد خبر : 1817228 | 09 فروردين 1401 ساعت 19:57 | 15.4K بازدید | 6 دیدگاه

چمن این ورزشگاه می‌تواند بهتر باشد

جهانبخش: حضور بانوان به فرهنگ ما کمک می‌کند

کاپیتان تیم ملی در نشست خبری از جای خالی بازیکنان غایب مثل طارمی، قدوس و... صحبت کرد و همچنین از دغدغه خود مبنی بر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت.

جهانبخش: حضور بانوان به فرهنگ ما کمک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش پس از درخشش و گلزنی مقابل لبنان در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و تمام بازی را تحت کنترل داشتیم. هیچ شانسی تقریبا به حریف ندادیم. مهم بود که بازی‌های مقدماتی را با برد پشت سر بگذاریم و توانستیم از این امتیاز میزبانی خانگی استفاده کنیم. اتفاق مهم و خوبی بود که در کنار هواداران پیروز شدیم. حضور هواداران خانم یک دغدغه بود که امیدوارم بیشتر شاهد آن باشیم و حضوری قدرتمند در جام جهانی با بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم.

او در مورد غایبان تیم ملی بیان کرد: تمام کسانی که امروز کنارمان نبودند مثل سامان قدوس و مهدی طارمی جایشان خالی است و به یاد آنها بودیم و توانستیم به جام جهانی برویم و دل مردم را شاد کنیم.

علی‌جهان در  مورد میزبانی مشهد در این مسابقه اظهار داشت: بازی در شهرهای دیگر خوب است؛ اینکه در دیگر شهرها مردم کنار تیم ملی باشند خوب است. امکانات خوبی در اختیار تیم ملی قرار دادند و این روند از شهر مشهد شروع شده است. ورزشگاه خیلی خوبی بود و زمینش می‌تواند بهتر باشد با توجه به ورزشگاه زیبایی که هست. ان شاءالله بتوانیم در آینده در شهرهای دیگر هم بتوانیم به میدان برویم.

جهانبخش در مورد غیبت تماشاگران خانم در بازی لبنان گفت: قبل از بازی شنیده بودیم که بانوان می‌توانند امروز به ورزشگاه بیایند و از صمیم قلب خوشحال بودیم. در بازی با عراق مادر و خواهرم به ورزشگاه آمدند و توانستند بازی را از نزدیک ببینند و بازیکنان دیگر هم خوشحال بودند و با همسرم و مادر خود توانستند این برد را به اشتراک بگذارند. نمی‌دانم چرا نباید بخشی از ورزشگاه به بانوان اختصاص پیدا کند و فکر نمی‌کنم اگر رخ می داد هم مشکلی پیش می آمد.

او در مورد این اتفاق اضافه کرد: خوشحال بودم که در شهر مقدس مشهد چنین مساله ای رخ می‌دهد تا همه از فوتبال لذت ببرند و به نظرم هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد اگر خانم ها به ورزشگاه می آمدند و این می تواند به فرهنگ ما کمک کند. وقتی یک خانم و آقا در ورزشگاه باشند می‌توانند از فوتبال لذت ببرند و این می تواند به رشد فرهنگی ما کمک کند. متاسفم که خانم ها را در ورزشگاه ندیدم و امیدوارم در آینده همه بتوانند از فوتبال لذت ببرند.

دیدگاه‌ها