کد خبر : 1817237 | 09 فروردين 1401 ساعت 20:17 | 97.1K بازدید | 6 دیدگاه

طارمی دوست داشت به تیم ملی کمک کند، نشد

استیلی: ایران در سیدسوم قرعه کشی قرار می‌گیرد

مدیر تیم ملی فوتبال ایران می گوید اتفاقی که برای کریم انصاری فرد رخ داده به خیر گذشته است.

استیلی: ایران در سیدسوم قرعه کشی قرار می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی بعد از برد ایران مقابل لبنان در آخرین دیدار انتخابی جام جهانی بیان کرد: شروع خوبی در این بازی داشتیم و بازی را خوب تمام کردیم. امیدوارم بازیکنان در جام جهانی به مراتب بهتر از این باشند و برای اولین بار به مرحله بعدی صعود کنیم.
او با اشاره به غیبت مهدی طارمی در اردو گفت: طارمی وارد حباب تیم ما نشد و بعد از آن نیز تستش مثبت شد و کادر فنی و کادر پزشکی عنوان کردند که شرایط فنی لازم را برای کمک به تیم ملی ندارد. او تیم ملی را دوست دارد و می‌خواست در این بازی نیز کمک کند.
مدیر تیم ملی درباره اتفاقی که برای کریم انصاری فرد رخ داد، تاکید کرد:اتفاقی رخ داد که به خیر گذشت. در جشن تولدها که کیک را به صورت می‌زنند، یک خلال دندان در کیک وجود داشت که به چشم کریم رفت. او دیشب و صبح امروز توسط پزشکان معاینه شد و الان شرایطش خوب است.
استیلی درباره قرعه کشی جام جهانی قطر گفت: ما در سیدبندی نسبت به سایر تیم‌های آسیا در سید سه هستیم. همچنین احتمالش کم است در سید دو قرار بگیریم. چیزی که اهمیت دارد، این است که بازی‌های تدارکاتی خوب و قدرتمندی داشته باشیم. ما احتیاج به برنامه‌ریزی و بازی‌های تدارکاتی خوب داریم. هدف اصلی‌مان این است که بتوانیم در قطر و در حاشیه قرعه‌کشی جام جهانی با سایر تیم‌ها صحبت کنیم. این بازی‌ها می‌تواند برای ما مثمرثمر باشد.
وی در پایان افزود: همه بازیکنان امروز فوق‌العاده بودند و ان‌شاءالله به خوبی آماده جام جهانی می‌شویم. از تماشاگران نیز تشکر می‌کنم که از دقیقه یک تا 90 تشویق کردند و حال و هوای خوبی در ورزشگاه وجود داشت. قرار است همه اعضای تیم به مرقد امام رضا (ع) بروند و از آنجا نیز راهی فرودگاه شویم.

دیدگاه‌ها