کد خبر : 1817244 | 09 فروردين 1401 ساعت 20:54 | 96.4K بازدید | 25 دیدگاه

با این نمایش تیم اول آسیا شدیم (آمار)

ایران که به عنوان صدرنشین به جام جهانی قطر صعود کرد آمار جالبی در دور نهایی انتخابی جام جهانی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران از ده بازی و سی امتیاز ممکن با کسب ۲۵ امتیاز، متوسط ۲‌.۵ امتیاز در هر بازی را ثبت  و صعود بی دغدغه‌ای را تجربه کرد. ملی‌پوشان هشت برد، یک تساوی و یک شکست را تجربه کردند و تنها کره‌جنوبی توانست مقابل شاگردان اسکوچیچ قد علم کند.

یوزها در طول ده بازی میانگین مالکیت ۵۵ درصدی را به ثبت رساندند؛ تیم ایران که با ۱۵ گل برترین خط حمله این تورنمنت را به دست آورد ۱۲۸ شوت در این دوره داشت که ۴۹تای آنها در چارچوب بودند. آمار دقت پاس بازیکنان ایران فوق العاده بوده و با میانگین ۸۲ درصدی می‌توان لقب "با دقت" را به شاگردان اسکو داد. همچنین از ۵۲ شانس گل پانزده بار جشن شادی پس از گل سهم ایرانی‌ها بوده و نرخ تبدیل شوت به گل ایران ۱۱.۷ درصد بوده است.

ایران پس از کره بهترین خط دفاعی را با چهار گل خورده داشت. به سمت دروازه دو گلر ایران در این رقابت‌ها ۶۴ شوت آمد که تنها ۲۳تای آنها در چارچوب بودند و پنج حریف ایران روی هم نوزده بار شانس گلزنی داشتند. با این آمار و نتایج ثبت شده پرونده مقدماتی جام جهانی قطر بسته شد و اسکوچیچ ایران را به عنوان صدرنشین و آمار قابل قبول به مهمترین تورنمنت فوتبالی رساند.

1701764

آمار: سایت یازده

دیدگاه‌ها