کد خبر : 1817248 | 09 فروردين 1401 ساعت 21:22 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

خاطره جالب قهرمان سابق جودو از المپیک لندن؛

به بهداد کارد می زدی، خونش درنمی آمد!

کاپیتان سابق تیم ملی جودو خاطره جالبی را از شباهت خودش و بهداد سلیمی در المپیک لندن روایت می کند.

به بهداد کارد می زدی، خونش درنمی آمد!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا رودکی که قبل از المپیک 2012 لندن با وجود کسب سهمیه دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست در این رویداد بزرگ به مصاف رقبای خود برود، با نظر مسئولان وقت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک همراه با کاروان ایران راهی این رقابت ها شد تا در کنار سایر ورزشکاران ایرانی حضور داشته باشد. 
این قهرمان سنگین وزن سابق جودوی ایران خاطره جالبی را از این المپیک روایت کرده و می گوید: «بهداد سلیمی در المپیک لندن رکورد جهان را آنجا زد و طلای المپیک را گرفت. او در واقع یکی از عناوین مهم المپیک که قویترین مرد بود را به دست آورد و خیلی سرحال بود. بهداد به من گفت که بیرون برویم و در سطح شهر قدم بزنیم. من کمی قدم بلندتر از بهداد بود و این موضوع همه را به اشتباه می انداخت. در دهکده ورزشکاران که راه می رفتند، برخی بهداد را می شناختند و برخی هم نمی شناختند و فکر می کردند آن کسی که طلای المپیک را گرفته، من هستم! حتی کار به جایی رسید که موبایلشان را به بهداد سلیمی می دادند تا با من عکس بگیرند!»

1615257

وی همچنین می افزاید: «بهداد از این اتفاق خیلی عصبانی شد. گفت اینجا دهکده المپیک است و وقتی بیرون برویم، مردم دیگر پای تلویزیون بودند و مرا می شناسند. از درب دهکده که بیرون آمدیم، یک خانواده انگلیسی سمت من دویدند و از من امضا خواستند! من هم چیزی نمی گفتم و امضا می کردم و می نوشتم سلیمی. دوربین را هم دست بهداد دادند تا عکس بگیرد. بهداد گفت یک نفر دیگر بیاید، موبایل را می زنم در سرت! گفتم خب به من چه ربطی دارد؟!»
رودکی در پایان هم گفت: «من هم کمی شیطنت می کردم و جلوتر از بهداد می رفتم و سینه ام را بالا می گرفتم که همه را به اشتباه بیاندازم. به یک پاساژ که رسیدیم، حدود 10، 20 نفر سمت من آمدند و دنبال عکس و امضا بودند. بهداد سلیمی هم از من فاصله گرفت و صحنه را از دور تماشا می کرد! باور کنید کارد می زدی، خونش در نمی آمد.»

دیدگاه‌ها