کد خبر : 1817283 | 10 فروردين 1401 ساعت 06:24 | 24.7K بازدید | 3 دیدگاه

از باخت سه گله برابر ژاپن تا شکست یک بر صفر از امارات

کره جنوبی بعد از یک سال و سه روز، بالاخره باخت

چند روز بیشتر از یک سال، پس از آخرین شکستی که کره ای ها متحمل شدند، در دیدار برابر تیم ملی امارات، باز هم این تیم با باخت زمین را ترک کرد.

کره جنوبی بعد از یک سال و سه روز، بالاخره باخت

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی در آخرین دیدار خود از بازی‌های مقدماتی جام جهانی نتوانست به نتیجه ای بهتر از شکست یک بر صفر دست پیدا کند. آنها که پیش از این صعود خود به جام جهانی را مسجل کرده بودند در آخرین بازی که پیروزی در آن می‌توانست متضمن صدرنشینی این تیم در گروه خود باشد، برابر تیم ملی امارات با یک گل زمین گیر شدند تا بیشتر از یک سال از آخرین باختی که متحمل شدند، باز هم طعم شکست را بچشند.

1701917


نکته جالب درباره شکست دوباره این تیم اینکه آنها آخرین باخت خود را نیز برابر یک تیم آسیایی از سر گذرانده بودند، کره ای ها در تاریخ بیست و ششم مارس سال ۲۰۲۱ در دیداری دوستانه برابر تیم ملی ژاپن سه بار دروازه خود را باز شده دیدند و با این شکست سنگین دیدار برابر این تیم را به پایان رساندند. حالا بیش از یک سال و سه روز آنها باز هم باختند. این تیم در مدت زمان عنوان شده در ۱۵ بازی با امتیاز زمین را ترک کرد اما در دیدار برابر تیم ملی امارات هر چه زد راهی به دروازه این تیم پیدا نکرد. نگاه به آمار ثبت شده در پایان بازی این دو تیم نشان می‌دهد که ۹۰ دقیقه دیداری یکطرفه را شاهد بودیم، مالکیت ۷۷ درصدی توپ، ۹ ضربه در چهارچوب تیم امارات و ۱۶ کرنر ارسالی از سوی کره ای ها نشان می دهد تیم اماراتی‌ تنها همان موقعیت دقیقه پنجاه و چهارم بازی را داشت که با ضربه حارب عبدالله توانست دروازه حریف خود را باز کند.

1701918


تیم ملی امارات با برد در دیدار برابر کره جنوبی توانست به اولین برد مقابل این تیم در تاریخ رویارویی دو حریف دست پیدا کند. آنها پیش از این شش شکست و یک تساوی داشتند اما حالا توانستند در هشتمین بازی به اولین برد خود برابر تیم ملی کره جنوبی دست پیدا کنند.

اماراتی‌ها با این برد به موقع توانستند به عنوان تیم سوم گروه خود به مرحله پلی آف بازیهای مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا راه پیدا کنند.

1701916

دیدگاه‌ها